Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:13:17 GMT

آغاز طرح مشوق‌های بیمه‌ای کارفرمایان در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۷۷۰۱

آغاز طرح مشوق‌های بیمه‌ای کارفرمایان در گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از شروع طرح مشوق‌های بیمه ای سهم کارفرما در جهت رونق تولید و اشتغال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در جهت تحقق بسته های رونق تولید و اشتغال، کارفرمایان کارگاههای تولیدی و خدماتی که دارای مجوز فعالیت معتبر از مراجع رسمی هستند می توانند از مشوق‌های بیمه‌ای استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کارگاه هایی که دارای حداقل دو نفر نیروی کار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی باشند می توانند با بکارگیری بیکاران دارای مدرک کارشناسی و بالاتر که حداقل سه ماه از ثبت نام آنها در مراکز کاریابی و مشاوره سپری شده است، از این معافیت برخوردار شوند.

 

مازندرانی تصریح کرد: مطابق ضوابط تعیین شده، کارگاه­های مشمول این طرح به ازای هر دو نفر نیروی بیمه شده مجاز به جذب یک نفر نیروی کار هستند تا از ۲۰ درصد معافیت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دوسال بهره‌مند شوند.

 

وی به دیگر شرایط جذب نیرو در این طرح اشاره کرد و گفت: حداکثر سن بیمه شده برای مقطع کارشناسی ۲۵ سال، مقطع کارشناسی ارشد ۲۸ سال و برای مقطع دکتری ۳۲ سال است که برای دانش آموختگان جویای کار مرد که دوره خدمت سربازی را گذرانده اند ۲ سال به حداکثر سن اضافه می شود.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان عدم سابقه بیمه تامین اجتماعی بیش از یک سال قبل از ثبت نام را از دیگر شرایط نیروهای کار جدید برشمرد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس آمریکا روزنامه های ورزشی مناطق زلزله زده مساجد فوتبال ایران سوریه زلزله کرمانشاه روزنامه اوقات فراغت طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان به مهارت آموزی، مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت یاد می‌گیرند در نظر گرفته شده است.

اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر ۶ ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیروهای مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان است.

مشمولینی مجاز هستند از مشوق‌ها استفاده کنند که دوره مهارتی گذرانده و گواهی کسب کرده باشند، فارغ تحصیل دیپلم هنرستان و کار و دانش، فارغ تحصیل پزشکی و پیراپزشکی و سایر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور که یک بسته دوره مهارتی تعریف شده دارند از مشوق‌ها بهره مند می‌شوند.

ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از روز شنبه ۱۵ اردیبشهت ماه آغاز شد و افراد برای ثبت نام می‌توانند به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند.

افراد حداقل ۲ ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند لذا شامل افراد حین خدمت نمی‌شود.

از روز شنبه اردیبهشت ۱۴۰۳، اعزامی‌های تیر ماه به بعد می‌توانند ثبت نام کنند.

کد خبر 6095992

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد