Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@11:27:41 GMT

جزییات‌کتک‌ خوردن مهاجم‌ پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۷۷۹۱

جزییات‌کتک‌ خوردن مهاجم‌ پرسپولیس

مهدی شریفی که به تازگی به پرسپولیس پیوسته در مسیر رفتن به تمرین تیمش تا می‌خورده از دزد‌ها کتک خورده است. او اسیر چند سارق موتوری شده و در شلوغی شهر کتک خورده است.

مهدی شریفی در گفتگو با سایت رسمی پرسپولیس از یک اتفاق عجیب گفته است. از نمونه عجیبی از یک خفت گیری برای یک ستاره. شاید نمونه جدیدی برای سرقت در شهر، آن هم در روز روشن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این روایت خود بازیکن است و حالا باید دید تحقیقات مقام قضایی و نیرو‌های انتظامی در این زمینه چه نتیجه‌ای خواهد داشت، اما آنچه شریفی گفته را بخوانید: «امروز عازم تمرین بودم که بعد از تونل توحید دچار این حادثه شدم. بعد از تونل دو نفر که ترک موتور بودند و کلاه کاسکت به سر داشتند جلوی ماشین من پیچیدند، ایستادم. البته راهی هم برای رفتن نبود، چون به موتور آن‌ها برخورد می‌کردم. یکی از آن‌ها به سمت خودروی من آمد. تا بخوام بفهمم چه شده است در ماشین را از سمت شاگرد باز کرد. شروع به فریاد زدن کرد. می‌گفت: چرا میزنی و فرار می‌کنی من کاملاً گیج شده بودم. فکرش را نمی‌کردم که این یک سناریو برای سرقت باشد. اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که شاید اشتباه گرفته‌اند. تا بخواهم حرفی بزنم او به داخل خودرو خزیده بود و با مشتی به بینی من زد. فکر می‌کنم با توجه به خودرویی که سوار بودم انتخابم کرده بودند.»

مهدی شریفی

کتک زدند و طلبکار بودند!
او ادامه داد: «بعد از مشتی که به صورتم خورد، چند لحظه متوجه هیچ چیز نبودم وقتی به خودم آمدم دیدم کیف پول و موبایلم را برداشته است. من هنوز پشت فرمان بودم و کمربندم هم بسته بود. در همین لحظه دو نفر دیگر با موتور رد می‌شدند که من را شناختند. اسم مرا که بردند، سارقی که وارد خودرو شده بود می‌خواست فرار کند. وسایل من را انداخت. وقتی دید مردم در حال جمع شدن هستند همین طور که به سمت موتور می‌رفت داد و فریاد می‌کرد که چرا میزنی و فرار می‌کنی مردم تا بفهمند اصل ماجرا چیست آن‌ها رفته بودند. صورتشان را که ندیدیم، ولی شماره پلاک موتور را برداشتند که بعید است به درد بخورد.»

دماغی که باز شکست
شریفی خاطرنشان کرد: «از آنجا مستقیم به تمرین آمدم و الان به توصیه کادر پزشکی برای تصویربرداری از صورتم راهی بیمارستان هستم. فکر می‌کنم از ناحیه بینی دچار شکستگی شده باشم. البته خدا را شکر که اتفاق بدتری نیفتاد. اگر این بار هم بینی‌ام شکسته باشد برای پنجمین بار است که این اتفاق می‌افتد. البته تا تنها جایی که تا حالا نشکسته بود قسمت بالای بینی بود که این هم به لطف سارقان عزیز، بی نصیب نماند.» مهدی که به تازگی دماغش را عمل کرده است، حالا شاید مجبور شود در ماه‌هایی که تنها قرار بوده با پرسپولیس تمرین کند، دماغش را جراحی کند.

بی‌پولند، درست، اما با کتک زدن مردم دزدی کنند درست است؟
او در ادامه گفت: «باز خدا را شکر می‌کنم که اتفاق بدتر از این روی نداد. به نظرم در این بدشانسی شانس هم آوردم. از طرفی متاسفم که بعضی به خاطر مشکلاتی که دارند دست به این کار‌ها می‌زنند، ولی به هر حال حمله به مردم جای توجیه ندارد. واقعا لحظات عجیبی بود. واقعا شوکه شده بودم. امیدوارم برای کس دیگری چنین اتفاقی نیفتد.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی شریفی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته تمرین تیم پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه بود؛ جایی که دروازه‌بان جدید و جوان سرخپوشان با مدافع قطری این تیم کری‌خوانی جالبی داشت و در نهایت این موضوع به یک مصدومیت سخت و دردناک برای محمد گندمی انجامید.

در این تمرین محمد گندمی بارها با عبدالکریم حسن کری‌خوانی داشت و در نهایت او را به یک ضیافت پنالتی دعوت کرد و مدعی شد که می‌تواند شوت مرد سال آسیا را مهار کند، چالشی که از سوی عبدالکریم پذیرفته شد.

البته همه چیز در حد شوخی و خنده بود و عبدالکریم هم که به قدرت ضربات خود ایمان داشت، به محمد گندمی جوان گفت که شوت خود را به وسط دروازه خواهد زد و اگر او بتواند توپ را مهار کند، برنده این چالش است.

محمد گندمی بازیکن جدید تیم بزرگسالان پرسپولیس است که به سهمیه جوانان این تیم اضافه شده تا در دوره مصدومیت علیرضا بیرانوند، این تیم همچنان سه دروازه‌بان را در تمرین خود داشته باشد.

همچنین او یکی از بازیکنان بااستعداد آکادمی پرسپولیس است که حتی از سوی حسین عبدی هم به تیم جوانان دعوت شده اما این تمرین باعث شد تا او فعلا از فوتبال دور باشد.

در صحنه پنالتی، عبدالکریم با یک شوت هولناک وسط دروازه را هدف گرفت و محمد گندمی که قصد مهار توپ را داشت، با مصدومیت سخت مواجه شد. به نظر قدرت شوت عبدالکریم به حدی زیاد بوده که باعث شده تا هر دو دست گندمی از ناحیه مچ برگردد و دچار شکستگی شدیدی شود.

این در حالی است که با این شکستگی، محمد گندمی برای حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود و به عبارتی فصل برایش همینجا به پایان رسیده و باید از اواسط تابستان آماده بازگشت به زمین شود.

البته مدافع قطری پرسپولیس از اتفاق پیش آمده برای گندمی به شدت ناراحت بوده و جویای احوال این دروازه بان جوان شده است.

دیگر خبرها

  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!