Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد به عنوان مدعی قهرمانی جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا به امارات برود تا کارلوس کی روش بتواند آرزوی دیرینه مردم ایران را با بازیکنان خود برآورده کند و جام قهرمانی را به ایران بیاورد.

کادرفنی تیم ملی برای حضور مقتدرانه در این رقابت ها چهار مرحله اردوی اماده سازی کوتاه مدت و بلندمدت ترتیب داده است تا بتوانند در خلال برگزاری رقابت های هجدهمین دوره لیگ برتر، بازیکنان منتخب خود را انتخاب و آنها را آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی نخست شاگردان کی روش در حالی از ۹ تا ۲۱ شهریورماه برگزار می شود که دو بازی دوستانه در این بازه زمانی برای ملی پوشان در نظر گرفته شده است. بازیکنان ملی پوش شاغل در ایران باید پس از بازی های هفته ششم که هشتم شهریورماه برگزار می شود خودشان را به کادرفنی معرفی کنند. همچنین با توجه به حضور پرسپولیس و استقلال تهران در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار است دیدارهای این دوتیم پس از برگزاری اردوی تیم ملی انجام شود. از این‌رو استقلال تهران یک روز پس از اتمام اردوی نخست تیم ملی به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود و پرسپولیس نیز ۲۳شهریورماه به مصاف نساجی مازندران می رود.

اردوی دوم تیم ملی نیز کمتر از یک ماه پس از نخستین تمرینات شاردان کی روش از ۱۳ تا ۲۵ مهرماه انجام می شود. این بار هم سرخابی ها دوروز پس ازاتمام تمرینات تیم ملی باید بازی کنند. پرسپولیس ۲۷ مهرماه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیان خواهد رفت و استقلال نیز با سایپا رقابت می کند.

شاید بزرگترین چالش برای مربیان استقلال و پرسپولیس، اردوی دور سوم تیم ملی فوتبال باشد. اردویی کوتاه مدت اما پردردسر! چونکه برانکو ایوانکوویچ مجبور است تنها سه‌روز پس از پایان تمرینات تیم ملی، پرسپولیس را آماده بازی با سپاهان در اصفهان کند. همچنین استقلال تهران نیز در همین تاریخ به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت.

اردوی چهارم تیم ملی هم پس از پایان رقابت های نیم فصل اول در بازه زمانی ۲۹ آذر تا یکم دی‌ماه انجام می شود تا تداخلی با بازی های باشگاهی نداشته باشد.

آنچه از برنامه زمانبندی اردوهای تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در جام ملت های آسیا می توان نتیجه گرفت فشردگی بازی های باشگاهی و ملی است. فشردگی که به دلیل تنظیم بازی‌های جام ملت ها با لیگ‌های باشگاهی شرق آسیا است.

کی روش در حالی اردوهای تیم ملی را بصورت فشرده در بین بازی های لیگ برتر گنجانده است که چاره ای برای هماهنگی بین بازیکنان منتخب خود ندارد. از طرفی دیگر استقلال و پرسپولیس به دلیل حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا مجبور هستند دیدارهای فشرده ای را در داخل پشت سر بگذارند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر در پرسپولیس و استقلال تهران مجبور هستند با کمترین زمان ممکن بازیکنان ملی پوش خود را آماده بازی های لیگ کنند. آنها دو تا سه روز فرصت ریکاوری برای ملی پوشان خود دارند و باید به ناچار تا شروع بازی های جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا آن را تحمل کنند.

کد خبر 4361649

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد والیبال تیم فوتبال پیکان تهران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 قهرمانی آسیا کشتی فرنگی وینفرد شفر تیم والیبال جوانان ایران امیرحسین فتحی مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ