Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:28:27 GMT

انشعاب غیر مجاز برق سبب مرگ یک جوان در فردیس شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۸۰۴۶

انشعاب غیر مجاز برق سبب مرگ یک جوان در فردیس شد

سرهنگ بیژن جنتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جوان شب گذشته قصد داشت با چند رشته سیم از شبکه برق فشار قوی، انشعاب غیرمجاز به محل دستفروشی متصل کند که دچار برق گرفتگی شد.
وی با بیان اینکه انتقال غیرمجاز برق از شبکه های برق فشار قوی با خطر مرگ همراه است، گفت: مردم به ویژه دستفروشان برای پیشگیری از خطر برق گرفتگی از طریق قانونی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس هشدار داد: شهروندان با توجه به گرم بودن هوا و فشار بر شبکه توزیع برق، باید اصول ایمنی را رعایت و از انجام اعمال پرخطر پرهیز کنند.
7413/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت برق فرمانده انتظامی شهرستان مرگ جوان فردیس رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • مرگ یک ماهیگیر جوان بر اثر برق گرفتگی
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن