Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- اينتر در ادامه برنامه هاي خود براي آمادگي هر چي بيشتر در فصل جديد، به دنبال جذب ستاره خط مياني رئال مادريد است.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، انتقال لوکا مودريچ به اينتر مي‌تواند يک جابه‌جايي رويايي براي اين تيم باشد، اما غير ممکن نيست. نراتزوري هفته‌ها است که روي اين انتقال به صورت پنهاني کار مي‌کند و تماس‌هايي هم با رئال مادريد داشته است تا باشگاه اسپانيايي را راضي به فروش ستاره کروات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عين‌حال، درحالي که اينتري‌ها روي پروژه مودريچ کار مي‌کنند، تلاش‌ها براي جذب ويدال هم ادامه دارد.
اما در شرايطي که ظاهراً بازيکن هم مشکلي با جدايي از رئال مادريد ندارد، کار براي انجام اين انتقال آسان‌تر است، هرچند هنوز هيچ اتفاقي رخ نداده است. اينتر تاکنون شيمه ورساليکو، راجا ناينگولان، آساموا و پوليتانو را در اين تابستان به ترکيب خود اضافه کرده است و تيمي قدرتمند در فصل جديد سري آ و ليگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.
سخت است اما به نظر مي رسد اينتر تمام تلاشش را براي به خدمت گرفتن لوکا مودريچ انجام مي دهد. خبر شوک آور علاقه اينتر به جذب لوکا مودريچ خيلي زود در رسانه هاي سراسر ايتاليا پيچيده است. اولين بار عصر روز گذشته اينتر نيوز اعلام کرد لوکا مودريچ رويايي است که اينتر در حال حاضر بر روي آن کار مي کند. لوکا مارکتي و فابريتزيو رومانو از اسکاي اسپورت ايتاليا و همچنين گاتزتا دلو اسپورت نيز ساعتي پيش علاقه اينتر را به ستاره تيم ملي کرواسي و رئال مادريد تاييد کردند.
به گزارش گاتزتا و اسکاي ايتاليا و اينتر نيوز، نراتزوري با مدير برنامه مودريچ تماس هايي برقرار کرده و آنها اين انتقال را غيرممکن نمي دانند و در واقع حاضرند براي آن مذاکره کنند. اين انتقال مخصوصا به دليل دستمزد مودريچ، مي تواند مشکل باشد اما افعي ها مي خواهند تمام تلاششان را انجام دهند تا آن را ممکن سازند. با ورود شيمه ورساليکو، و حضور بروزوويچ و پريشيچ، مودريچ ممکن است چهارمين کروات ترکيب اينتر باشد. اسکاي گزارش مي دهد دليل آنکه انتقال آرتورو ويدال به اينتر رسمي نشده، علاقه آنها به لوکا مودريچ است. در واقع مودريچ اولويت اصلي نراتزوري است که طي مدتي روي آن کار کرده اند.
هنوز مشخص نيست مودريچ با رئال مادريد تمديد مي کند يا خير اما علاقه شديد اينتر کاملا واضح است. لوکا مودريچ و نماينده هايش مشکلي با مذاکره ندارند و در واقع مدير برنامه او براي اين انتقال تلاشش را انجام مي دهد. لوکا مودريچ رويايي است که اينتر بر روي آن کار مي کند و اين در حالي است که انتقال آرتورو ويدال خيلي آسان تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اينتر مودريچ رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم