Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار ايلام گفت: تاکنون 26 قرارداد براي ايجاد واحدهاي صنعتي در منطقه ويژه اقتصادي مهران منعقد شده است.

به گزارش ايرنا، ايوب درويشي روز چهراشنبه در بازديد از منطقه ويژه اقتصادي مهران اظهار داشت: اين منطقه يک ظرفيت بزرگ براي توسعه و اشتغال در استان ايلام به شمار مي رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: در مرحله اول بزودي ايجاد زيرساخت هاي لازم در اين منطقه شامل آب، برق و گاز ايجاد مي شود.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار ايلام با اشاره به اينکه در مرحله دوم از سرمايه گذاران داخلي و خارجي براي سرمايه گذاري در اين منطقه دعوت مي شود، گفت: ايحاد مشوق هاي متنوع براي جذب سرمايه گذاري از اولويت هاي مسئولان استان است.
درويشي تاکيد کرد: تاکنون 26 قرارداد براي ايجاد واحدهاي صنعتي در اين منطقه منعقد شده و 10 مورد از اين تعداد هم اکنون فعاليت خود را آغاز کرده اند.
وي اضافه کرد: با توجه به اينکه لايحه بررسي مناطق آزاد در مجلس در دست بررسي است اميدواريم لايحه منطقه آزاد مهران که جزو آنهاست به سرانجام برسد.
معاون اقتصادي و توسعه منابع استاندار ايلام يادآور شد: اگر منطقه آزاد تجاري مهران به تصويب برسد تلاش خواهيم کرد تا زيرساخت‌هاي منطقه آزاد تکميل شود چون اين امر بر رونق اقتصادي منطقه تاثير دارد.
منطقه ويژه اقتصادي مهران در سال 1389 توسط مجلس شوراي اسلامي تصويب شد و در دولت يازدهم محدوده‌اي به وسعت 817 هکتار در کنار بازارچه مرزي به آن اختصاص يافت.
7177/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد