Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان رسمی قراردارد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران در روز ۳۱ جولای (۹ مرداد) بحث حضور او روی نیمکت الجزایر بیش از پیش شنیده می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از Dzfoot، قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران، دیشب (سه‌شنبه) رسما به پایان رسید و این سرمربی هنوز قرارداد جدیدی را با فدراسیون فوتبال ایران منعقد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر گمانه‌زنی‌ها درباره حضور او روی نیمکت تیم های آفریقایی بیشتر و بیشتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های الجزایری معتقد هستند کارلوس کی‌روش گزینه بسیار جدی هدایت الجزایر است.

کارلوس کی‌روش تمام ویژگی‌های لازم برای هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال الجزایر را دارد و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم با تیم‌ ‌ملی ایران عملکرد خوبی داشت، تنها نکته قابل توجه این است که رقم قرارداد او بالا است، با نزدیک به دو میلیون یورو در سال او در بین ۱۰ مربی اول ملی جهان قرار دارد که بیشترین دستمزد را دریافت می‌کند.

بعد از این که حضور هرو رنار، برت فان مارویک و گرنوت روهر روی نیمکت تیم‌ ‌ملی فوتبال الجزایر منتفی شده، در حال‌ حاضر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران تنها گزینه الجزایری‌ها است.

 Dzfootسه نکته را در درباره کارلوس کی‌روش گوشزد کرده است:

۱. او یک مربی سازنده است:

شش سال حضور در فدراسیون فوتبال پرتغال باعث شد نسل بازیکنانی همچون روی کاستا و لوییس فیگو ایجاد شود.

۲. او پولکی نیست:

وقتی کارلوس کی‌روش در جایی خوب کار کند، به کارش ادامه‌ می‌دهد. پنج سال در منچستریونایتد، شش سال در پرتغال و هفت سال در ایران حضور داشته است. او بخاطر پول تیم‌هایش را تغییر نمی‌دهد.

۳. او شخصیت دارد:

در حالی که شاید همگان او را با چهره‌ای آرام در کنار خط بشناسند، این سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال در طول دوران مربیگری خود عطش و انگیزه خود را نشان می‌دهد.

در حالی که رسانه‌های الجزیره‌ای از کارلوس کی‌روش به عنوان گزینه هدایت تیم‌ ‌ملی این کشور یاد می‌کنند، رییس فدراسیون فوتبال الجزایر یعنی خیرالدین زتچی در این باره، گفت‌: مربی بعدی ما، مربی جهانی است و ما نمی‌توانیم نام او را فعلا بر سر زبان بیاوریم، چون مذاکرات ما هنوز به اتمام نرسیده و ما در حال‌ مذاکره با این مربی هستیم و بر روی مسائل مالی دچار اختلاف هستیم که هم‌چنان در حال‌ رایزنی هستیم.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی

به گزارش همشهری آنلاین کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

کد خبر 849075 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی