Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به این موضوع که بسیاری از فروشگاه های معتبر ارائه دهنده گوشت چرخ کرده بسته بندی می باشند اما باز هم افرادی هستند که گوشت چرخ کرده مصرفی خود را در خانه تهیه می کنند تا بتوانند یک مواد غذایی درجه یک را برای نگهداری طولانی مدت آماده کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، گوشت‌های چرخ شده ای که حاوی بیشترین میزان چربی دام هستند در دمای یخچال کمترین ماندگاری را دارند و به دلیل اکسیده شدن چربی گوشت در مجاورت با هوا بسرعت تغییر طعم و گاهی رنگ داده، کیفیت و قابلیت مصرف شان را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور بیشتر افراد ترجیح می دهند که برای تهیه گوشت چرخ کرده با بالاترین درجه سلامت و کیفیت از چرخ گوشت خانگی استفاده کنند. چرخ گوشت‌های نسل جدید نسبت به گذشته از قابلیت های بیشتری برخوردارند و برخی مدل های آن علاوه بر چرخ کردن گوشت امکان گرفتن آبمیوه یا خرد کردن برخی مواد خوراکی را هم دارد. چرخ گوشت در سالیان اخیر به وسایل ضروری در آشپزخانه منازل تبدیل شده است؛ ازاین جهت توجه به ویژگی‌ها و کارکرد این وسیله که امروز نسبت به گذشته از تنوع بیشتری برخوردار شده دارای اهمیت است. در متن زیر 4 مدل از بهترین چرخ گوشت های خانگی برای شما معرفی شده که برای تهیه این مدل ها می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید و با اطمینان از خرید اینترنتی خود از خدمات ویژه این فروشگاه بهرمند شوید.

چرخ گوشت بوش (BOSCH) مدل MFW68640

چرخ گوشت بوش به کمک موتوری با توان 2200 وات و یک تیغه با بهترین کیفیت، این امکان را برای شما فراهم می کند تا با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر، گوشت را برای طبخ و پخت غذا آماده سازید. تیغه‌ ی به کار رفته در این مدل از جنس استیل ضدزنگ بوده که از مقاومت زیادی در برابر پوسیدگی حاصل از تماس با آب برخوردار است. استیل به کار رفته در این تیغه باعث افزایش مقاومت آن شده تا بتوانید بطور مداوم و طولانی مدت از آن استفاده کنید.

این چرخ گوشت توانایی چرخ کردن 4300 گرم گوشت در دقیقه را دارد در واقع برای این میزان از خروجی یک سیستم محافظت در برابر حرارت ناشی از این اصطحکاک تعبیه شده است تا راندمان دستگاه کاهش پیدا نکند و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. چرخ گوشت بوش دارای عملکرد دور معکوس بوده و جهت بازگرداندن گوشت و چربی اضافه داخل دستگاه، مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از قابلیت‌های این چرخ گوشت داشتن سوسیس‌ساز است در واقع با این امکان شما می توانید در منزل به صورت کاملا بهداشتی و با استفاده از گوشت تازه سوسیس درست کنید.

چرخ گوشت پاناسونیک Panasonic مدل MK-G1800

چرخ گوشت‌ MK-G1800 از محصولات فوق العاده با کیفیت پاناسونیک است که در رده چرخ گوشت های سطح بالا قرار دارد. در ساخت بدنه چرخ گوشت 1800 وات پاناسونیک از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده‌ شده است تا علاوه بر زیبایی بخشیدن به ظاهر، از موتور قدرتمند دستگاه محافظت کند. با وجود پایین بودن مقدار وات چرخ گوشت پاناسونیک نسبت به مدل قبل توانایی چرخ کردن گوشت در اندازه های مختلف را دارد.

در صورت قفل شدن دستگاه بدلیل ورود بیش از حد گوشت یا استخوان، مسیر دهانه مسدود گردد، می توان کلید CIRCUIT BREAKER  را فشرده و سپس از کلید عملکرد دور معکوس استفاده کنید تا تمامی مواد را برگشت داده و بتوان دوباره آن ها را چرخ کرد. گلویی دستگاه در جلو با پیچ محکم شده و سینی فلزی روی آن قرار می‌گیرد. همچنین دستگاه مجهز به پایه های ضد لغزش بوده که مانع از سرخوردن و حرکت دستگاه هنگام کار می شود. از امکانات دیگر این وسیله می توان به 3 صفحه مشبک ریز، متوسط و درشت برای چرخ کردن گوشت، سیستم محافظت در برابر بار اضافه و نیز قطعات جانبی سوسیس ساز و کبه ساز اشاره کرد.

چرخ گوشت پارس خزر Pars Khazar مدل MG 1600P

چرخ‌ گوشت پارس خزرمدل MG 1600P محصولی بسیار ساده با کاربری آسان و توان مصرفی مناسب است و قیمت کاملا مقرون به صرفه ای دارد. این مدل با توان مصرفی 300 وات و حداکثر توان 1000 وات دستگاهی قدرتمند و کارآمد برای چرخ کردن گوشت و مواد غذایی دیگر همچون سبزیجات در اندازه های مختلف است. قدرت خروجی این مدل در حدود 2 کیلو گرم گوشت چرخ کرده در دقیقه می باشد.

بدنه دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده تا وزن سبک تری داشته باشد و راحت تر بتوان آن را جابجا کرد. چرخ گوشت 1600 پارس خزر به صورت تک سرعته عمل می کند و توسط کلید فشاری تعبیه شده روی بدنه به راحتی می توان دستگاه را خاموش و روشن کرد این مدل نیز همانند مدلهای قبل مجهز به کلید دور برگردان موتور (REVERSE) می باشد. همراه با دستگاه 2 شبکه فولادی ریز و درشت برای چرخ گردن گوشت و سبزیجات ارائه شده، همچنین به کمک قطعه سوسیس ساز می توانید سوسیس های سالم و لذیذ دلخواه خود را در منزل تهیه نمایید. در ضمن دستگاه مجهز به محفظه ای درب دار با عملکرد کشویی جهت جمع آوری سیم برق و شبکه توری در قسمت بالای دستگاه بوده تا هنگام نگهداری ظاهر مرتب تری داشته باشد. همچنین دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد.

چرخ گوشت مولینیکس Moulinex مدل ME740H

چرخ گوشت مولینکس مدل  ME740 با توان 2000 وات و قدرت خروجی 5 کیلوگرم گوشت چرخ کرده در دقیقه به همراه دیگر ویژگی های خود دستیاری کارآمد برای شما در آشپزی خواهد بود. این دستگاه مجهز به سه شبکه ریز، متوسط و درشت است که بر اساس آن می توانید گوشت را به اندازه دلخواه چرخ کنید.

این چرخ گوشت دارای دکمه معکوس جهت خارج کردن باقی مانده گوشت و چربی از دستگاه است که کار را برای شما راحت کرده است. همچنین دارای 3 رنده ریز، متوسط و درشت می باشد که به کمک آنها می توانید مواد غذایی مثل پیاز، سیب زمینی، هویج و ... را رنده نمائید.

قطعات سوسیس و کبه ساز و فرم دهنده این چرخ گوشت به شما کمک می کند تا گوشت را در اشکال مختلف شکل داده و متناسب با نیاز خود از آن بهره ببرید. در نهایت پس از استفاده می توانید قطعات و لوازم جانبی را در جایگاه مخصوص تعبیه شده در پشت چرخ گوشت قرار داده و دستگاه را جمع کنید که این قابلیت شما را از در دسترس بودن تمامی قطعات آسوده خاطر خواهد کرد.

برای آگاهی از قیمت چرخ گوشت به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام چرخ گوشت فروشگاه اینترنتی زنبیل لوازم آشپزخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد

هونگچی H ۵ لوکس‌ترین خودروی چینی است که تا کنون به ایران آمده است.

این خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان در سامانه یکپارچه عرضه شد، اما حال در بازار آزاد قیمت عجیب و غریبی پیدا کرده است.

هم اکنون قیمت این خودرو در بازار آزاد از حدود ۴.۷ میلیارد تومان شروع و تا ۱۰ میلیارد تومان هم می‌رسد.

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن. متر گشتاور بهره می‌برد.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری خودرو در تمام بخش‌ها لوکس و متفاوت از اکثر خودرو‌هایی است که تا کنون در بازار دیده‌اید. در نمای جلو چراغ‌های ال‌ای دی و خط قرمز رنگی که از روی کاپوت کشیده نظرتان را جلب می‌کند. در نمای عقب چراغ‌های به هم پیوسته و جذابی را داریم. در نمای کناری هم از رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی استفاده شده است.

شخصات فنی هونگچی H ۵

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن. متر گشتاور بهره می‌برد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. این خودروی ۱.۶ تنی می‌تواند در مدت زمان ۷.۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. در عین مصرف سوخت پایین و زیر ۷ لیتر در هر صد کیلومتر را در این خودرو داریم.

امکانات رفاهی هونگچی H ۵

از جمله امکانات رفاهی مهم هونگچی می‌توان به ۹ کیسه هوا، مانیتور لمسی بزرگ ۱۲.۶ اینچی، کلاستر دیجیتالی، رادار حرکت بین خطوط، سقف پانوراما دو تکه، کروز کنترل هوشمند، سیستم صوتی حرفه‌ای به همراه ساب ووفر، صندلی‌های راننده و شاگرد به همراه سردکن و گرمکن، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله و... اشاره کرد.

قیمت هونگچی H ۵

این خودرو در حقیقت لوکس‌ترین خودروی چینی در بازار ایران محسوب می‌شود. قیمت هونگچی اچ ۵ با احتساب هزینه‌های شماره گذاری ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان است. اما قیمت این خودرو در بازار آزاد تا بیش از ۱۰ میلیارد تومان هم رسیده است.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟