Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ارومیه در تذکری بر لزوم رعایت شأن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: برخی از نمایندگان حرف‌هایی را می‌زنند که باعث بی‌اعتمادی به خانه ملت می‌شود. این سخنان با واکنش رییس مجلس هم مواجه شد.

به گزارش ایسنا، نادر قاضی پور در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۷۹ آیین نامه در تذکری اظهار کرد: برخی از نمایندگان اظهارنظری در مجلس شورای اسلامی می‌کنند که آن صحبت‌ها با روح کلی مجلس شورای اسلامی مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که مجلس شورای اسلامی عصاره فضائل ملت و در راس امور است، گفت: با همین نگاه نمایندگان برای کاندیداتوری فیلترهای زیادی را رد می‌کنند تا در نهایت حافظ و پاسدار انقلاب باشند. ممکن است در این بین برخی از آنها اقداماتی را انجام دهند که دیگر مردم آنها را انتخاب نکنند یا این‌که تخلفات‌شان را هیات نظارت بررسی کند، اما این‌که اتهاماتی از تریبون مجلس شورای اسلامی متوجه نمایندگان شود جفا در حق نمایندگان است. اینگونه مطالب باعث می‌شود که مردم به خانه ملت یعنی پناهگاهشان بی‌اعتماد شوند.

نماینده مردم ارومیه با بیان این‌که تعدادی از نمایندگان شب و روز در مجلس شورای اسلامی کار می‌کنند، گفت: قریب به اتفاق نمایندگان نوکر مردم هستند و برای مردم کار می‌کنند، لذا اگر کسی از رانتی استفاده کرد و یا کار خلافی را انجام داد باید او را به هیات نظارت معرفی کرد نه این‌که قاطبه نمایندگان را متهم نمود.

لاریجانی: بدانیم که چه چیزهایی را می‌گوییم

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: حرف‌های آقای قاضی‌پور دردمندانه بود. آقایان بعضی نکاتی را می‌گویند که باعث تحقیر مجلس شورای اسلامی می‌شود چرا باید در این شرایط این کار را کرد هر نماینده‌ای می‌تواند کار منحصر به فردی کند و فعال باشد و به نظارت بپردازد. این کار را کسی دیگر به جز نماینده نمی‌تواند انجام دهد. این وظیفه‌ای است که قانون اساسی برای نمایندگان مشخص کرده است.

وی افزود: چرا باید حرفی زده شود که برای دیگران سوء تفاهم ایجاد کند. باید در این شرایط بدانیم که چه چیزهایی را می‌گوییم و رعایت کنیم. دیگران هم حرف‌هایی نزنند که درست نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لاریجانی نمایندگان مجلس نادر قاضی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این دیدار مهم‌ترین مسائل فلسطین و غزه مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

آقای قالیباف ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،  خواستار برخورد جدی مجامع بین‌الملی با این جنایات و همچنین کمک دولت‌های اسلامی و مسلمانان در مردم غزه شد.

آقای هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس هم با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و غزه، مقاومت را تنها راه رهایی فلسطین از شر صهیونیست‌ها دانست.

دیگر خبرها

  • توسعه استان کرمان نیازمند راهبرد‌های اساسی در اتخاذ تصمیمات مطلوب و کلان
  • نشست جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم
  • طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس