Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@22:48:23 GMT

بازدید سفیر ایران در بولیوی از ایکنا

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۹۵۶۶

بازدید سفیر ایران در بولیوی از ایکنا

به گزارش ایکنا، رضا طباطبایی شفیعی؛ سفیر جمهوری اسلامی ایران در بولیوی، صبح امروز، چهارشنبه 10 مردادماه از بخش‌های مختلف سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از جمله تحریریه ایکنا بازدید و در جریان روند فعالیت‌های قرآنی این مجموعه و تولید و انتشار اخبار قرار گرفت.

طباطبایی در جریان بازید از تحریریه ایکنا که محمدجواد شوشتری، سرپرست سازمان و مدیرعامل ایکنا، نیز حضور داشت، سؤالاتی درباره سوژه‌پردازی و نحوه پیگیری موضوعات مختلف با رویکرد قرآنی مطرح کرد و توضیحاتی از سوی دبیران گروه‌های خبری ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شوشتری در نشستی با سفیر ایران در بولیوی، نکاتی را درباره مراکز هشت‌گانه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی و فعالیت‌های آنها مطرح کرد.

طباطبایی نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در این سازمان و تجلیل از فعالیت‌های مراکز مختلف، به بیان مطالبی درباره وضعیت کشور بولیوی، استفاده از ظرفیت‌ دانشجویان ایرانی خارج از کشور و ... پرداخت.

در پایان نیز کارت خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از سوی مدیرعامل خبرگزاری به سفیر ایران در بولیوی اعطا شد.

گزارش تصویری بازدید را اینجا ببینید!

 انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است