Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@19:49:28 GMT

مسافری شدن فرودگاه پیام مطالبه مردم البرز است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۹۶۱۷

مسافری شدن فرودگاه پیام مطالبه مردم البرز است

به گزارش ایرنا، سعید زرندی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند مسافربری شدن فرودگاه پیام افزود: اکنون پس از 20 سال با گذر از چالش های متعدد با مساعدت ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیگیری های صورت گرفته فرودگاه مسافربری این مجموعه بزودی راه اندازی می شود.
وی گفت: این اقدام بزرگ طی جلسات کارشناسی با تیم های متخصص بررسی و به مرحله اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زرندی افزود: در حوزه داخلی پیام با کمک وزارت ارتباطات از 280 اقدامی که تعریف شده بود بخش بزرگی محقق شده و هزینه های سنگینی هم در بر داشت.
وی بیان کرد: تا شهریور ماه جاری، به صورت سه شیفت آماده کار هستیم که تا هفته دولت فرودگاه مسافربری این مجموعه آغاز به کار کند.
وی با اشاره به اینکه نگرانی هایی در مسیر پیشرفت این پروژه وجود دارد گفت: ما درصدد یک کار ارزشمند هستیم که اگر بستر لازم فراهم نشود موجب نارضایتی خواهد شد.
زرندی افزود: اولین و مهمترین موضوع، راه دسترسی است و الزامات آن و اطلاع رسانی مسیرها که از اتوبان راهنمایی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه در خصوص معضل زباله های این منطقه هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته عنوان کرد: انتظار می رود با همراهی شهرداری این امر مورد بررسی قرار گیرد.
این مسئول گفت: در این شرایط اقتصادی که دشمنان درصدد ناامید کردن مردم هستند باید از دستاوردهای این چنینی اطلاع رسانی صورت گیرد تا شوق و شور ایجاد شود.
وی افزود: سند مجموعه پیام آماده صدور است ولی زمین های پیام سال 85 در رهن بانک قرار گرفته و این امر بلاتکلیف مانده است.
زرندی خاطرنشان کرد: اکنون 3 خط هوایی اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می شود که کمتر از 6 ماه به ظرفیت مطلوب می رسد.
7411/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت زباله زمین شرایط اقتصادی شهرداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر

سی‌و‌یکمین یادواره‌ی ۲۱ شهید سرافراز روستای کندر از توابع شهرستان کرج، بخش آسارا با حضور مردم شهیدپرور، سردار رفیعی فرمانده سپاه صاحب‌الامر قزوین و دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس و سیف‌الله اسداللهی رئیس انرژی اتمی منطقه البرز  برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080242 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد