Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@15:08:35 GMT

شکایت بازیگر مرد مشهور به خاطر کتک خوردن از زنش + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۹۶۶۱

رکنا: جانی دپ، امبر هرد همسر سابقش را که جدایی بدی با او داشت متهم کرده است که او را کتک زده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ستاره 55 ساله هالیوود در بخشی از شکایت خود از روزنامه سان به دادگاه گفته است که امبر هرد برای اینکه او به مراسم تولدش کمی دیر رسیده بود به صورتش دوبار مشت زده بود. 
روزنامه سان دپ را بعد از اینکه امبر هرد او را به خشونت خانگی متهم کرد، کتک زننده زن‌ها نامید و از کادر فیلم جدید هری پاتر به دلیل به کارگیری دپ در فیلم انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در توضیح ماجرا آمده است: امبر هرد 32 ساله بعد از اینکه جانی دپ با 2 ساعت تاخیر به جشن تولدش رسید شروع به شکایت و غر زدن کرد. وقتی دپ روی تختش در حال استراحت بود امبر که در نوشیدن زیاده‌روی کرده بود با حالتی پرخاشگرانه و خشونتبار سراغ او رفت و دو بار به صورتش مشت زد. جانی دپ برای دفاع از خود دست‌های همسرش را گرفت تا متوقفش کند و بعد خانه را ترک کرد. 
مدتی بعد در ماه می 2016 امبر هرد در پی دعوایی از جانی دپ شکایت کرد و از دادگاه خواست تا به دپ اجازه نزدیک شدن به او را ندهد چون از طرف او مورد خشونت واقع شده است. هرد ادعا کرد که جانی دپ تلفن همراه خود را به سمت او پرت کرده و تلفن به شدت با صورتش برخورد کرده است. عکس‌هایی هم از صورت زخمی هرد منتشر شد. ولی جانی دپ در شکایت جدیدش به گواهی دو مامور پلیس Police استناد کرده است که گفته بودند امبر هرد وقتی برای شکایت به مرکز پلیس آمده بود هیچ زخمی روی صورتش نداشت و در پاسخ به ماموران که از او پرسیدند چه اتفاقی افتاده گفته بود "هیچ چیز"
جانی دپ همچنینی در شکایتش آورده است: محافظان دپ وقتی صدای فریاد امبر هرد را شنیدند به داخل ساختمان شتافتند. آنها جانی دپ را در حالیکه در آشپزخانه بسیار دورتر از خانم هرد ایستاده بود دیدند. در همان لحظه خانم هرد داشت در تلفن فریاد می‌زد "کتکم نزن جانی" ولی او 10 متر دورتر ایستاده بود. 
وکیل امبر هرد این ادعاها را رد کرده است ولی پرونده هنوز در جریان است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از لحظه خودسوزی مرد عینکی در رشت + تصاویر

زن شوهردار از پسر 17 ساله همسایه باردار شد / شوهر این زن عقیم بود! +عکس

تجاوز به زن 81 ساله در حمام+عکس

قتل پدر شیطان صفت توسط 3 دختر /این مرد هر 3 دخترش را آزار می داد

فوری / خودسوزی مردجوان در پمپ بنزین رشت! + تصاویر

هیچ کس حاضر نشد برای آبروی تازه عروس تهرانی سوگند بخورد!

وقتی گنده لات محله عاشق دختر همسایه شد

 تجاوز وحشیانه به یک دختر توسط دوستان نامزدش + عکس

فوتبالیست تهرانی چطور آلت دست شد! / او فقط شهرت می خواست!

حمله خونین دزدان به بازیکن تیم پرسپولیس + عکس و جزئیات

پدر نوجوان رقاص عروسی را برای عروس و داماد زهرمار کرد؟! / در تهران رخ داد

ترور زن 40 ساله مشهدی به خاطر حجاب + عکس

سهیلا وقتی شوهرش خوابید بی سرو صدا محمد را به خانه آورد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه روزنامه فیلم پلیس Police آشپزخانه جانی دپ همسر خوردن اتهام شکایت کتک امبر هرد عکس دختر قتل جوان فیلم کودک درگذشت نجات کیفری شوهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان