Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@14:34:23 GMT

برپایی جلسه کتابت قرآن با حضور 30 کاتب

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۹۷۴۷

برپایی جلسه کتابت قرآن با حضور 30 کاتب

مهدی بابایی، مدیر دارالکتابه مرکز طبع و نشر قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ از برگزاری پنجمین جلسه ارتقای کاتبان و مدرسان دارالکتابه خبر داد و گفت: این جلسه در راستای جلسات پیشین و همزمان با یازدهم مردادماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه یاد شده از ساعت 10 تا 17 در محل کتابخانه و موزه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود،‌ افزود: این جلسه در دو بخش برگزار می‌شود؛ بخش اول به بحث تحلیل،‌ نقد و آنالیز آثار و کتابت‌های کاتبان شرکت کننده اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی عنوان کرد: بخش دوم این جلسه که عصر آن روز برگزار خواهد شد،‌ به بازدید از نسخه‌های نفیس موزه اختصاص دارد. 30 نفر از اساتید، کاتبان و خوشنویسان دارالکتابه در این جلسه حضور دارند.

وی با بیان اینکه این جلسه به دعوت حجت‌الاسلام والمسلمین کشفی،‌ ریاست موزه برپا خواهد شد،‌ افزود: وی خود از خوشنویسان و کتیبه‌نگاران شاخص خطوط قرآنی است که در این جلسه حضور دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا فرهنگی ادب کتاب کتابت قرآن خوشنویس کاتب موزه حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه در انتخاب استاندار مازندران در ابتدا تماسی با مجمع نمایندگان گرفته نشد، افزود: این درحالی که در حین بررسی و دیشب جلسه‌ای با استاندار جدید مازندران داشتیم.

وی گفت: تمایل داشتیم که معدل حضور استاندار در مازندران به معدل و استاندارد واقعی برسد اما ما به عنوان ناظر بر عملکرد دولت، به نظر و مأموریت دولت احترام می‌گذاریم.

وی پسماند، جنگل، اقتصاد دریاپایه، تغییر کاربری اراضی، ساخت وسازهای غیرمجاز، بیکاری، نخبگان را از جمله مسائل مهم بیان کرد و گفت: مازندران در تمامی شاخص‌ها در کشور حرف برای گفتن دارد و انتظار داریم دو وزیر از مازندران در کابینه حضور داشته باشد.

بابایی تنش‌های آبی را از دیگر مسائل استان مازندران بیان کرد و گفت: کشاورزی طی سال‌های اخیر خسارت‌های زیادی متحمل شدند و بیش از سه هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت نرفته است.

این نماینده مجلس منطقه آزاد تجاری را مطالبه مردم بیان کرد و نتایج آن را مهم دانست و گفت: استاندار مازندران باید اختیار کامل فعالیت کند زیرا با مقررات دیگر استان‌ها نمی‌توان مازندران را اداره کرد.

وی گفت: مازندران خدمات ملی ارائه می‌دهد ولی سرانه بودجه‌ای استان ملی نیست و باید در این زمینه بین مجلس و دولت تفاهم داشته باشیم.

وی با اشاره به مصوبه دولت در سفر استانی به سمنان درباره سد فینسک گفت: این درحالی که در مازندران با کسری شدید منابع آبی روبرو هستیم و باید ساخت این سد متوقف شود.

کد خبر 6086302

دیگر خبرها

  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • فرشتگان کاتب؛ حافظ انسان در زمان حیات
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان