Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پارس نیوز، ساعت 23:14 شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 206، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 58 را به محل حادثه در بزرگراه یادگار امام (ره) (مسیر شمال به جنوب) اعزام کرد.

مهران میرزایی؛ فرمانده ایستگاه 58 درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 پس از برخورد با جدول حاشیه بزرگراه، واژگون شده و مجدد به حالت اولیه بازگشته و در مسیر کندرو متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راننده (مرد بیست ساله) خودروی سواری داخل خودرو گرفتار شده بود که آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه ایمن‌سازیهای لازم را انجام دادند، مصدوم را از خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

میرزایی خاطرنشان کرد: امدادگران اورژانس پس از معاینه، متأسفانه مرگ مرد جوان را بر اثر شدت جراحات وارده اعلام کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در ادامه مأموریت، آتش‌نشانان پس از قطع برق باطری خودرو، اطمینان از عدم نشت بنزین، انتقال خودرو توسط جرثقیل و تحویل محل حادثه به عوامل پلیس راهور به مأموریت خود پایان دادند.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پژو بزرگراه جدول خودرو مرگ برق پلیس راهور بزرگراه پارس راننده پژو 206 پارس نیوز یادگار امام مرگ دلخراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان