Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: آقای اخباری شما چه احترامی برای باشگاه سایپا بعد از ۱۳ سال داشتی، اگر اخباری شدی به خاطر سایپا است و نه چیز دیگری.

رضا درویش درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص داستان محمدرضا اخباری با سایپا بحث جدایی این بازیکن، گله‌های اخباری از او و علی دایی، ترانسفر شدن رضا اسدی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت‌های زیر را انجام داد:

*محمدرضا اخباری در مصاحبه‌ای مدعی شده که شما و علی دایی با او برای جدایی از سایپا همکاری نکردید، آیا این مسئله درست است؟‌

نمی‌دانم و مسائلی که شما مطرح می‌کنید را ندیدم. اخباری بچه خوبی است نمی‌دانم دنبال چه چیزی است. ما اسنادش را داریم که به او اعلام کردیم در آغاز تمرینات به ما ملحق شود، اما خودش نیامد.

*اخباری مدعی شده قبل از سفر به اسپانیا بار‌ها با مسئولان باشگاه سایپا تماس گرفته، اما کسی پاسخگو نبوده.

این مسئله درست نیست. وقتی تمرینات شروع شد ما سراغ اخباری را گرفتیم که به ما گفتند به سفر رفت. بعد از این که اخباری از سفر آمد از ما خواهش کرد تا کمکش کنیم از سایپا برود و جای دیگر بازی کند. من هم از علی دایی خواهش کردم تا با این مسئله موافقت کند که او هم موافقت کرد. حتی اخباری یک درخواست را هم برای ما نوشت که می‌خواهد برود و ما مشکلی در خصوص این مسئله نداشتیم.

*اتفاقا اخباری مدعی شده چند پیشنهاد خیلی خوب داشته، اما بخاطر اینکه شما نظرتان را عوض کردید و پیشنهاد‌های عجیبی به باشگاه موردنظر دادید این پیشنهاد‌ها از بین رفته.

اخباری دروغ می‌گوید! او در این مدت حتی یک باشگاه را هم به ما معرفی نکرد. ما خودمان یکی دو باشگاه را به او معرفی کردیم که خودش نخواست برود اخباری جوان است و نمی‌دانم با این جوسازی‌ها دنبال چه چیزی می‌گردد ما همان موقع گفتیم که بااو همکاری می‌کنیم، اما خودش حتی یک پیشنهاد هم به ما معرفی نکرد.

*نکته جالب اینجاست که اخباری در مصاحبه‌اش گفته مدیران باشگاه سایپا برای ۱۳ سال حضورش در سایپا ارزش قائل نشدند آیا واقعا اینطور است؟

آقای اخباری شما چه احترامی برای باشگاه سایپا بعد از ۱۳ سال داشتی؟ اگر اخباری شدی به خاطر سایپا است و نه چیز دیگری. خود اخباری نگران آینده‌اش نیست بعد به ما می‌گوید، تا این حد هم خوب نیست که انسان مادی باشد.

*واقعا تا امروز اخباری باشگاهی را به سایپا معرفی نکرده؟

نه این اتفاق رخ نداده ما خودمان دو باشگاه را معرفی کردیم و حتی با یکی از آنها هم توافق کردیم، اما روز گذشته اخباری ظاهرا به باشگاه رفته و گفته نمی‌خواهد به این تیم برود.

*این درست است که شما برای جدایی اخباری مبلغ رضایتنامه زیادی خواستید؟

بالاخره باشگاه حق و حقوقش را می‌خواهد، اما این‌طور نیست که ما با کسی همکاری نکنیم. مگر ترابی، دانشگر، قلی‌زاده و کنعانی‌زادگان از سایپا جدا نشدند؟ مگر ما با آنها همکاری نکردیم نمی‌دانم چرا اخباری این صحبت‌ها را انجام داده.

*درباره داستان رضا اسدی و اینکه او پیشنهاد اروپایی داشته چه صحبتی دارید؟

واقعا نمی‌دانم چه بگویم، اسدی یک روز پیش ما آمد و گفت که می‌خواهد به دانمارک برود آن هم تیمی نه چندان مطرح و با مبلغی خیلی ناچیز. آقای دایی به اسدی گفت: رفتنش به صلاح نیست، اما واقعا اگر بخواهد برود ما به او رضایتنامه می‌دهیم. خود اسدی معتقد است که در فوتبال هرچه دارد از علی دایی است، اما حالا اینطور رفتار می‌کند. البته اینها جوان هستند و ممکن است تصمیمات درستی نگیرند ما باید به آنها کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سایپا علی دایی رضا درویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب

سالومه سیدنیا، مجری شبکه منحله منوتو طی پستی در شبکه ایکس (توییتر سابق) زنانی که در پروژه‌های ضد انقلابی ذیل شعار "زن زندگی آزادی" فعالیت می‌کردند را فریبکار و حرف‌های این عناصر را غیر قابل باور توصیف کرد و نوشت: 

«متاسفم که این فرقه جنون و دار و دسته‌اش کاری کردند که وقتی بیانیه می‌دهند برامون باور پذیر نیست…»

وی افزود: «پروژه‌هایی مثل سپیده قلیان‌ها و نازیلا معروفیان‌هاتون رو دیدیم… گلرخ ایرایی‌ها و آتنا دائمی‌هاتونم شناختیم …کسانی که خود من سال‌ها با جون و دلم ازشون حمایت کردم…»

جالب است که همه این مواردی که این فرد بدان‌ها اشاره می‌کند پروژه‌هایی برای فریب افکارعمومی بود که در بطن حوادث سال ۱۴۰۱ از سوی رسانه‌های ضدانقلاب مطرح می‌شد و بعضا تا چندماه فضای سیاسی و اجتماعی کشور را درگیر خود می‌کرد، اما وی همه آنان را دروغ و کلک می‌خواند. 

وی تصریح کرد: «اینقدر دروغ گفتید و کلک زدید و خیانت کردین که چاقوهایتان دیگر دسته ندارد… خیانتی که شما به زنان ایران کردید مطمئنم در تاریخ ثبت خواهد شد… شک نکنید نسل‌های آینده از شما همیشه به بدی یاد خواهند کرد …»

این تحرکات سیاسی انقدر نخ نما شده و مصنوعی است که حتی عناصر ضدانقلاب نیز به آن برچسب جعلی و دروغین می‌زنند.

به نظر می‌رسد سیدنیا به صوت اخیر «نرگس محمدی» اشاره می‌کند که بازهم ادعا‌های واهی را علیه نظام جمهوری اسلامی طرح کرده و با مظلوم نمایی مدعی شده که زنان زندانی سیاسی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

جالب است که مجری شبکه من و تو با اشاره مستقیم به اسم افراد آنان را دروغگو خطاب می‌کند؛ لیست اسامی که می‌توان به آن افرادی، چون حسین رونقی، آرمیتا عباسی و خود نرگس محمدی و ... را نیز افزود که رسانه‌های ضدانقلاب با ادعاهایی، چون تجاوز، عدم رسیدگی مناسب به بیماری و ضرب و شتم این افراد فضای مجازی را پر کردند، اما بعد از آزادی و انتشار تصاویر این زندانیان سیاسی که برعکس این موارد را نشان می‌داد افکارعمومی متوجه فریبی که خورده شد و بعضا فعالان مجازی با عصبانیت از این دروغ‌ها یاد کردند که با حربه سوء‌استفاده از عواطف مردم و جریحه‌دار کردن احساسات جامعه سعی کردند به اهداف خود برسند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند
  • خزعلی: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است