Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@04:08:45 GMT

ثبت‌نام از رانندگان سرویس مدارس از شنبه

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۰۱۴۶

ثبت‌نام از رانندگان سرویس مدارس از شنبه

رکنا: معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از شنبه آینده خبر داد.

به گزارش رکنا، مهدی ابراهیمی با اعلام آغاز زمان ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدرسه گفت: از شنبه 13 مرداد ثبت نام از رانندگان متقاضی سرویس مدارس انجام می شود.

وی با بیان اینکه این ثبت نام از طریق دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان انجام خواهد شد، گفت: کلیه رانندگان جدیدی که در سالهای گذشته سرویس مدرسه نداشتند و برای اولین بار است که متقاضی سرویس مدرسه شده اند و همچنین رانندگانی که پیش از این تجربه سرویس مدرسه داشتند باید به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان مراجعه و ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی و یا خودروی شخصی که اولین بار است می خواهند سرویس مدرسه داشته باشند باید برای انجام دریافت مجوز فعالیت و برچسب سرویس مدرسه در دوره های آموزشی 4 ساعته ای که سازمان تاکسیرانی دارد، شرکت کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه معاون تهران رانندگان سرویس مدرسه مدارس عکس دختر قتل جوان فیلم کودک درگذشت نجات کیفری شوهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت

علی منجزی، شهردار صالح شهر گفت: مسئول نقشه برداری اداره کل نوسازی مدارس استان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گتوند جهت پیگیری و ساخت مدرسه ۶ کلاسه جدید صالح شهر در این شهر حضور پیدا کردند و ضمن حضور در محل ساخت مدرسه آن محل را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

به گفته او در این بازدید، نوسازی مدارس  فرسوده صالح شهر نیز مورد بازدید و جهت نوسازی آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرفت.

او می گوید: زمین احداث مدرسه جدید ۶ کلاسه نیز از طرف شهرداری صالح شهر اهدا گردید.

این بازدید با حضور مسئولین مهندس عطایی مسئول نقشه برداری اداره نوسازی مدارس استان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان گتوند، شهردار و شورای اسلامی صالح شهر صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد