Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمدرضا محمدیان رئیس انجمن صنفی مهدهای کودکاظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش ها در حال حاضر حدود 800 واحد مهدکودک مجاز تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور در استان تهران به کودکان 6 ماه تا پایان 6 سالگی خدمات ارائه می دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مبحث آموزش در کودکانی که در دوره پیش از دبستان قرار دارند آموزشی غیررسمی را در برمی گیرد و حرف اول را موضوع پرورش می زند که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن صنفی مهدهای کودک خاطرنشان کرد: بسیاری از مراکزی که در حال حاضر به عنوان مهدکودک فعالیت می کنند هیچ مجوزی از سازمان بهزیستی کشور ندارند که خانواده ها باید به این موضوع دقت کنند و کودکان خود را به مراکز مجاز بسپارند.

محمدیان یادآور شد: موضوع اطلاع رسانی در خصوص توجه خانواده ها به مهدکودک های مجاز و ثبت نام کودکان در این گونه مراکز، باید به صورت ویژه از طریق سازمان بهزیستی کشور و دیگر دستگاه های مسئول مورد توجه قرار بگیرد.

وی همچنین اضافه کرد: در حال حاضر اشتغالزایی در کشور حرف اول را می زند و باید موضوع امنیت شغلی مربیان و همچنین سایر عوامل مسئول در مهدهای کودک توسط دستگاه های مسئول تامین شود.

رئیس انجمن صنفی مهدهای کودک تصریح کرد: مهدهای کودکان به عنوان یکی از شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی کشور به شمار می آیند که سهم گسترده ای در مشاکت اجتماعی در مسائل مربوط به حوزه کودکان دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان تهران کودکان بهزیستی خانواده استان تهران بهزیستی خانواده کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اهمیت مالکیت معنوی در زیست فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: کودکان و نوجوانان این سرزمین باید با عملکرد مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت در زمینه‌هایی همچون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری آشنا شوند و این امر خود نیازمند آموزشی متناسب و درخور سن این افراد است.

در ادامه حامد علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز گفت: آموزش مالکیت معنوی در دنیا به عنوان یکی از بحث‌های پایه‌ای برای کودکان است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از متولیان مؤثر در حوزه کودک و نوجوان است.

وی افزود: آموزش عمومی و فردی منابع انسانی در حوزه مالکیت فکری، تولید پادکست، انیمیشن، تئاتر، تصویرسازی و انتشار کتب مناسب سن کودکان و نوجوانان در راستای آموزش نسل جدید و آشنایی با مالکیت فکری از موضوعاتی است که با تعامل مشترک با سازمان ثبت باید برای کودکان و نوجوانان عملیاتی شود.

در این نشست که اسلامی سرپرست مرکز مالکیت فکری سازمان ثبت نیز حضور داشت، مقرر شد در آینده‌ای نزدیک تفاهم نامه مشترکی فی‌مابین مرکز مالکیت فکری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت اجرایی شدن موارد ذکر شده منعقد شود.

کد خبر 6097407

دیگر خبرها

  • صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ
  • مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ صادر شد
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت