Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن در هفته دوم لیگ هجدهم روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر میزبان استقلال است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که با توجه به 3 امتیاز هفته نخست، با پیروزی این دیدار خانگی وضعیت خوبی در جدول پیدا می‌کند.

یکی از نفراتی که در ترکیب ذوب آهن برابر استقلال قرار می‌گیرد میلاد فخرالدینی است که در دو دیدار قبلی خود برابر آبی‌پوشان با چالشی جدی روبرو بود و آنهم حمله هواداران استقلال به وی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن و استقلال در دو دیدار رفت و برگشت در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در دیدار دور رفت برخوردی میان وی و داریوش شجاعیان رخ داد که بعد از آن مشخص شد رباط پای شجاعیان پاره شده و مدت طولانی از میادین دور خواهد بود.

در طول فاصله یک هفته ای تا بازی برگشت، فخرالدینی چالشی جدی با هواداران استقلال داشت و آنها به تصور اینکه مدافع سابقشان به عمد هافبک این تیم را مصدوم کرده به ولی حمله کردند و در این شرایط بازی برگشت در ورزشگاه آزادی برای او خیلی دشوار شد.

فخر الدینی در طول بازی چند درگیری با بازیکنان استقلال داشت که مهم ترین آن مربوط به دقایق ابتدایی بازی و تکل خشنی بود که مامه تیام روی پای او رفت و حتی عده‌ای عقیده داشتند داور باید مهاجم سنگالی را اخراج می‌کرد.

استقلال آن بازی را با درخشش تیام 3-1 برد و به مرحله بعد صعود کرد.

حالا دو تیم بار دیگر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند و بازهم فخرالدینی مقابل استقلال قرار می‌گیرد ولی این بار دیگر نه اثری از شجاعیان در زمین است و نه تیام. شجاعیان هنوز از بند مصدومیت رها نشده و تیام هم از استقلال جدا شده و دیگر جایی در این تیم ندارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران میلاد فخرالدینی ذوب آهن اصفهان داریوش شجاعیان مامه بابا تیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن در آلیانز به تساوی 2-2 رسید. گل دقیقه 83 وینیسیوس از روی نقطه پنالتی باعث شد رئال از شکست فرار کند و حالا در شرایطی بهتر به بازی برگشت خواهد رسید.

یک مساوی در آلیانز هرگز برای رئال و هیچ تیم دیگری یک نتیجه بد نیست. رئال که در سه دوره متوالی در سال های 2014، 2017 و 2018 توانسته بایرن را از لیگ قهرمانان کنار بزند، چهارشنبه شب در برنابئو می تواند تاریخ را تکرار کند. تاریخی که در سمت رئال نیز قرار دارد.

طبق آمار، رئال در 23 مورد از 24 باری که در بازی رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان در خانه حریف به تساوی رسیده، در بازی برگشت موفق به صعود شده است. این نشان می دهد بایرن در بازی برگشت چه کار دشواری پیش رو دارد.

تنها در سال 1991 بود که رئال در یک چهارم نهایی بعد از تساوی در روسیه برابر اسپارتاک مسکو، در بازی برگشت 1-3 بازنده شد و نتوانست صعود کند. در آن سال ستاره سرخ بلگراد با پیروزی در ضربات پنالتی برابر مارسی قهرمان اروپا شد.

دیگر خبرها

  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها