Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی احساس مسئولیت اجتماعی هنرمندان در فضای امروز کشور برای بانشاط‌تر و باامیدتر کردن جامعه را امری قابل تحسین و تقدیر دانست.

 سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت رایگان برای شاد کردن مردم، در گفت‌وگویی کوتاه با «خانه ملت»  گفت: « اصل این مطلب که هنرمندان در فضای امروز کشور احساس مسئولیت اجتماعی می‌کنند تا بتوانند شرایط اجتماعی را با نشاط تر و با امیدتر کنند، قابل تقدیر و تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: «طبیعی است هر پیشنهاد باید در شاکله‌ای اجرایی، عملیاتی و ارائه شود تا حداکثر فواید و حداقل هزینه‌ها را به لحاظ اجتماعی به دنبال داشته باشد.»

او با بیان اینکه این پیشنهاد به عنوان یک پیشنهاد قابل توجه است، افزود: «در عین حال این پیشنهاد باید مسیر خود را به لحاظ اجرایی طی کند تا پیامدهای مثبت و منفی آن کاملا تحلیل و پس از آن در مقام اجرا محقق شود.»

عضو کابینه دولت دوازدهم در پاسخ به این پرسش که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها آیا با چنین پیشنهادی موافق هستید یا خیر، گفت: «این پیشنهاد زیرساخت‌های متنوعی دارد که زیر ساخت‌های حقوقی، تقنینی و انتظامی از جمله آن است.»

نباید پیشنهاد شجریان به ضد نشاط عمومی بدل شود

صالحی همراهی اهالی فرهنگ و هنر و تحلیل آن‌ها از این پیشنهاد را یکی از لازمه‌های تحقق این پیشنهاد دانست و ادامه داد: «این اتفاق شاید جمعیت‎‌ ده‌ها هزار نفری را به خود جذب ‌کند که چگونگی مدیریت آن، شاکله و ساختار خاص خود را دارد که با رعایت همه جوانب نباید احیانا به ضد خودش تبدیل شود.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: «بنابر این لازم است برای اجرایی کردن این پیشنهاد مجموعه‌های مختلفی از جمله نیروهای انتظامی در این موضوع اظهارنظر کنند.»

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو