Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت‌مدیره فولاد آلیاژی ایران، گفت: سهامداران فولاد آلیاژی ایران را فقیرترین افراد جامعه تشکیل می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران با حضور طاهر نژاد رئیس هیئت‌مدیره و جمعی از کارکنان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم یدالله طاهر نژاد رئیس هیئت‌مدیره فولاد آلیاژی ایران این شرکت را شاهکار صنعت فولاد کشور دانست و اظهار داشت: فولاد آلیاژی ایران شرکتی بی‌بدیل در کشور و بی‌نظیر در منطقه است که بخشی از نیاز صنعت کشور را در این مقطع حساس تأمین می‌کند.

وی افزود: زمانی که در اوایل سال ۹۴ به همکاری دعوت شدم فولاد ایران شرایط خوبی نداشت به‌گونه‌ای که با بررسی تراز سه‌ماهه اول سال بازیان سه میلیاردتومانی عملیات مواجه بودیم که پس از بررسی‌های فروان به این واقعیت پی بردیم که ظرفیت این شرکت بسیار بالاتر از این بوده و احتمالاً بخشی از شرکت دچار بیماری و کم‌کاری شده است.

عضو هیئت‌مدیره فولاد آلیاژی ایران میزان سود این شرکت در سال 94 را 27 میلیاردتومان اعلام کرد و ابراز داشت: میزان این سود در سال‌های 95 و 96 به ترتیب 68 و 120 میلیاردتومان بوده که البته سود واقعی در سال 96 مبلغ 150 میلیاردتومان بوده که 30 میلیارد آن بابت تسهیل در نرخ ارز کاسته شده است و با توجه به شایستگی‌های آقای چایچی امیدواریم به رقم 400 میلیاردتومان برسیم.

وی ادامه داد: رسیدن به این میزان سود تنها با رعایت صرفه‌جویی 10 درصدی در خرید و تدبیر 10 درصدی درفروش و همچنین 100 میلیارد سود عملیاتی حاصل خواهد شد و اگر این اتفاق رقم بخورد فولاد آلیاژی به رکوردی بی‌نظیر در 20 سال گذشته خود خواهد رسید.

طاهر نژاد در بخش دیگری از سخنانش بابیان این مطلب که سهامداران فولاد آلیاژی ایران را فقیرترین افراد جامعه تشکیل می‌دهند اظهار داشت: صاحبان اصلی سرمایه و سهام شرکت فولاد آلیاژی ایران را مستمری‌بگیران کمیته امداد، بهزیستی، تأمین اجتماعی و بازنشستگان این شرکت تشکیل می‌دهند و 34 درصد آن متعلق به بازنشستگان نیروهای مسلح بوده که در کمال مظلومی و گمنامی از کیان این کشور دفاع می‌کنند.

رئیس هیئت‌مدیره فولاد آلیاژی ایران شرایط امروز کشور را شرایط ویژه‌ای عنوان کرد و گفت: اداره بنگاه عظیمی مثل فولاد آلیاژی در چنین شرایطی کار بسیار سختی است اما به فرموده رهبر انقلاب دشمن در طول این چهل سال تلاش کرده تا ما را به‌زانو زدن در مقابل خود وادار کند و ما علی‌رغم جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، تنگناهای معیشتی و مشکلات اقتصادی در طول این چهل سال ایستادگی کرده و امروز می‌خواهد ما کاری را بکنیم که در این 40 ساله نکردیم و به فضل خدا بازهم در برابر دشمن زانو نخواهیم زد

طاهر نژاد در سخنان پایانی خود با اشاره به تغییرات زودهنگام مدیریتی در این شرکت طی یک سال گذشته اظهار داشت: ثبات مدیریتی و آرامش لازمه دست‌یابی به موفقیت است در سال گذشته جناب قدیریان بنا به دلایلی استعفا داد مدتی بنده و سپس جناب محمدی در این مجموعه خدمتگزار بودیم اما به هر جهت درنهایت هیئت‌مدیره تصمیم گرفت تا جناب چایچی را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره این شرکت انتخاب کند.

گفتنی است در این مراسم مرتضی محمدی تودیع و علیرضا چایچی به سمت مدیرعامل جدید فولاد آلیاژی ایران معرفی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت: سوم اردیبهشت، روز واگذاری سهام دو باشگاه است و تا آن روز مشخص نیست که چه سازمان و گروهی مالک کدام باشگاه می‌شوند.

او ادامه داد: اختیار خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است و شایعاتی که در فضای مجازی در مورد کمالکان دو تیم شنیده می‌شود روز سوم اردیبهشت تعیین تکلیف می‌شود و مالکان دو باشگاه مشخص می‌شوند. در واقع واگذاری ۲ باشگاه پر طرفدار تهرانی از آرزو‌های هواداران فوتبال بود که در دوره‌های قبل و دولت‌های قبلی محقق نشده بود و در دولت فعلی و از زمان حضور آقای هاشمی در وزارت ورزش و جوانان عزم بر واگذاری جدی بوده و هست و به زودی این دو باشگاه واگذار خواهند شد.

اسبقیان در مورد اینکه آیا وزارت ورزش در هیئت مدیره دو باشگاه نقش خواهد داشت یا خیر گفت: ما به دنبال دخالت و حضور در هیئت مدیره و این حرف‌ها نیستیم ما طبق نظر وزیر محترم ورزش، دنبال باشگاه داری­ نیستیم و نقش نظارتی داریم و باید به وظایف دیگر وزارت رسیدگی کنیم.

او افزود: تمام تلاش وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و همه بدنه دولت و شخص رئیس جمهور حل مشکلات ورزش است و در این دوره اهمیت زیادی به ورزش داده شده است و مصوبات ورزشی در این دولت گویایی همه چیز است و ما در مورد وزارت اقتصاد نیز فقط کمک از آنها دیده ایم و امیدواریم با بودجه مناسب پروژه‌های ۵۰ یا ۷۰ درصدی را کامل کنیم.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: دستور وزیر برای بازسازی ورزشگاه صادر شده است و باشگاه‌ها و تیم‌های ما برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیاز به ورزشگاه استاندارد دارند و در مورد ورزشگاه جدید هم هر زمان ساخت آن را شروع کنیم در مورد جزئیات صحبت خواهیم کرد.

او در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت: تمامی انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود و امروز هم یک فدراسیون سه گانه در نهایت آرامش و با حضور تمام اعضاء برگزار شد و بقیه فدراسیون‌های ورزشی هم در موعد مقرر برگزار می‌شود و بر اساس زمانبندی فدراسیون ژیمناستیک در تاریخ ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم مراحل پایانی را می‌گذراند و همینطور فدراسیون انجمن‌های رزمی نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

اسبقیان در پایان ضمن رد شایعه استعفای سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: استعفایی از خانم شادی پریدر به دست ما نرسیده است و از نظر ما ایشان سرپرست فدراسیون هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!