Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@23:57:43 GMT

پوستر/ تحلیل های دروغ از سر نادانی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۱۰۴۴

پوستر/ تحلیل های دروغ از سر نادانی

معاون وزیر خارجه در آذر ماه 94 تاکید کرده بود که برجام در مرحله اجرا با هیچ‌گونه صدمه‌ای مواجه نمی‌شود، چون «کری» این تضمین را به عنوان وزیر خارجه آمریکا به صورت کتبی با امضای رسمی داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سرویس چندرسانه عصرهامون، پس از این اظهار نظر عباس عراقچی، برخی روزنامه های موافق برجام در ایام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با ذوق زدگی پیروز انتخابات را هیلاری کیلنتون معرفی کردند، اما واقعیت چیز دیگری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال پس از گذشت قریب به 2 سال از تکیه دونالد ترامپ بر مسند ریاست جمهوری آمریکا، این سخنان قاطع و صریح سردار ایرانی بود که دونالد قمارباز را به سخن آورد و تقاضای دیدار با سران جمهوری اسلامی کرد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا امروز شنبه در سخنانی کمک‌های نظامی جدید این کشور به اوکراین را سرمایه‌گذاری در آمریکا عنوان کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد: کمک‌های نظامی جدید آمریکا به اوکراین به ارزش ۲ میلیارد دلار به منزله سرمایه‌گذاری در ایالات متحده آمریکا خواهد بود.

بلینکن در ادامه این سخنان افزود: تقریبا تمامی دارایی‌های جدیدی که سرمایه‌گذاری می‌کنیم، در ایالات متحده و بخش صنعتی ما باقی خواهد ماند. این موضوع شغل‌های جدیدی را در آمریکا ایجاد می‌کند و از این طریق می‌توانیم به اوکراین کمک کنیم.

گفتنی است چندی پیش مجلس سنا آمریکا قانون کمک‌های خارجی این کشور به هم‌پیمانان ایالات متحده از جمله، اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را به تصویب رساند.

بیست‌وچهارم آوریل گذشته نیز «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا قانون کمک به هم‌پیمانان ایالات متحده را امضا کرد تا به این ترتیب آخرین مانع قانونی تداوم ارسال تسلیحات آمریکایی به اوکراین بر طرف شود.

کد خبر 6096239

دیگر خبرها

  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران