Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره‌وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با آغاز پروژه ثبت اطلاعات موقوفه رقبات در مدت ۱۵ روز اطلاعات ۸ هزار و ۴۳۰ موقوفه رقبه استان اصفهان بروزرسانی و در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور به ثبت رسیده است. ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امیر حسین اسماعیلی پور اظهار داشت: براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر بروزرسانی رسانی و تکمیل اطلاعات پایه موقوفه، رقبات استان به منظور جذب سرمایه گذار بخش خصوصی بارویکرد احیای موقوفات استان و افزایش بهره وری موقوفات، پروژه جمع آوری و بروزرسانی و تکمیل اطلاعات پایه موقوفه رقبات استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این پروژه که 15 روز از آغاز آن می‌گذرد باید اطلاعات پایه 33 هزار رقبه استان اصفهان جمع آوری تکمیل و بروز رسانی شود و با تلاش و پیگیری کارشناسان اجارات معاونت بهره‌وری و اقتصادی تاکنون اطلاعات 8 هزار و 430 موقوفه رقبه استان در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت شده است.

معاون بهره وری و اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این اطلاعات شامل اطلاعات پایه(آدرس، کدپستی، کد ثبتی)، اطلاعات عرصه(متراژ، حدود اربعه،ارزش ریالی)، اطلاعات اعیانی(متراژ، حدود اربعه، ارزش ریالی، اطلاعات مجوز واگذاری اعیانی)، اطلاعات سرقفلی، اطلاعات حق کسب و پیشه،اطلاعات سایر حقوق مکتسبه و سایر اطلاعات است.

وی گفت: در اجرای این پروزه نیز تاکنون ادارات اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان، کاشان، خمینی شهر و گلپایگان بیشترین و بالاترین عملکرد را داشته‌اند.

انتهای پیام/ ع

 

R41346/P1494/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • بانک مرکزی: تورم کاهشی می‌شود | کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات