Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@14:08:44 GMT

دستورالعمل اجرایی مسابقات قرآن ارتش به‌روزرسانی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۲۰۹۲

دستورالعمل اجرایی مسابقات قرآن ارتش به‌روزرسانی شد

سرهنگ دوم مهدی میدانی، مدیر قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش(آجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی جامع مسابقات ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزرسانی شد.
وی با اشاره به موارد جزئی دیده شده در این آیین‌نامه، ادامه داد: تعیین سهمیه شرکت‌کنندگان در این مسابقات، نحوه پرداخت هدایا و نوه انتخاب داوران از جمله مواردیست که در این آیین‌نامه به آن پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این آیین‌نامه‌ها به ادارات پنج‌گانه ارتش اعم از نیروی زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و ستاد آجاد ابلاغ شده است.
میدانی تصریح کرد: طی این آیین‌نامه نگاه ویژه به حفظ قرآن داشته‌اند به گونه‌ای که حفظ یک جزء قرآن ویژه خانواده‌ها و بانوان شاغل و همچنین حفظ سه جزء در مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه آجا در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: این دو رشته حفظ به دلیل اینست که حفاظ بتوانند با شیب ملایم و آرامی، حفظ خود را طی برنامه‌ای منظم تکمیل کنند تا بتوانیم گام‌هایی را در تربیت 65 هزار حافظ قرآن ارتش طی یک دهه برداریم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی مسابقات قرآن آیین نامه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان لرستان با شرکت ۳۱۰ دانش آموز برگزیده مرحله قطبی عصر امروز ۳۰ فروردین با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گفته عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مسابقات امسال در ۱۴ رشته آوایی و پژوهشی برگزار شد که۵۰ برگزیده مرحله استانی مردادماه امسال در مشهد مقدس با هم رقابت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • ویژه نامه جام جم البرز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود