Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تیم فنی قوی که در بنیاد مسکن وجود دارد بنابراین راه و شهرسازی در راستای اجرای پروژه‌هایش می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند. ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، داریوش حسینی صبح امروز در دیدار با مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن کشور و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اشرافیت کامل بر فعالیت‌های راه و شهرسازی دارد بنابراین ما آمدگی داریم که پروژه‌های مشارکتی را با این نهاد انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به واگذاری پروژه منظریه به این نهاد انقلابی افزود: بنیاد مسکن استان در راستای تکمیل پروژه نظریه هر کاری که لازم است را انجام دهد و حتی اگر نیاز است کارهای مازاد انجام دهد تا این پروژه به صورت 100 درصد تکمیل شود چرا که این نهاد از یک تیم فنی قوی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات مسکن سامان بیان کرد: همچنین در را راستای رفع این مشکل هر اقدامی که نیاز است باید انجام شود و جایی که مشکل مردم رفع می‌شود راه و شهرسازی هم در پرداخت هزینه‌ها کمک خواهد کرد.

حسینی با بیان اینکه در راستای اجرای پروژه‌های مختلف این دو اداره باید مشارکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای احداث مسکن، ساخت راه و بزرگراه و پروزه راه آهن می‌تواند به راه و شهرسازی کمک کند و ما هم می‌توانیم از این ظرفیت عظیم بنیاد بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به بافت فرسوده استان گفت: با توجه به اینکه در جمعیت شهری نیز بافت فرسوده و اقشار کم درآمد وجود دارد بنابراین باید تدابیری برای بازسازی و احداث مسکن این اقشار در شهر اندیشیده شود.

انتهای پیام/ ت

R41350/P1336/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد

سید مهدی فرحی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران گفت: میزان صادرات غیرنفتی برنامه‌ریزی شده برای سال‌جاری با ۲۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته ۶۰ میلیارد دلار پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: این برنامه پیش‌بینی شده در بحث صادرات غیرنفتی جز با مشارکت همه استان‌های کشور محقق نمی‌شود.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برضرورت ارتقای بهره‌وری، تعریف برنامه‌های راهبردی، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملی از جمله تامین مواد اولیه، زیرساخت‌ها و مشارکت‌های مردمی برای تحقق برنامه صادرات غیرنفتی در کشور تاکید کرد.

وی در خصوص اهمیت زنجیره ارزش محصولات گفت: چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشتاز و نمونه در عرصه تعریف و معرفی زنجیره ارزش به شمار می‌رود.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی اضافه کرد: با تعریف و شناسایی زنجیره‌های ارزش‌ساز در استان‌ها و تبدیل آن‌ها به ارزش اجرایی و معرفی مدیران راهبر باید بهره‌وری را چند برابر کرد.

فرحی یادآور شد: تعریف زنجیره‌های ارزش در استان‌ها موجب ارتقای بهره‌وری، صادرات، تولید، اشتغال‌زایی و نوآوری در استان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان