Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، دبیر اجرایی جشنواره مالک‌اشتر سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه اظهار داشت: جشنواره مالک‌‌اشتر در راستای کمک به تعالی سازمانی، ارج نهادن به نتایج پایش عملکرد، بهره‌گیری از خلاقیت‌ها و نورآوری‌ها برای ارتقای توانایی‌ها و آمادگی‌های همه‌جانبه و هموار کردن بستر رشد و تعالی سازمانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افشین دستاره گفت: دومین جشنواره استانی مالک‌اشتر در بیستم مرداد ماه امسال با حضور رده‌های سازمانی، معاونت‌ها و بسیجیان نخبه پایگاه‌های مقاومت بسیج  دانشجویی استان برگزار می‌شود.

 وی عنوان کرد :20 نفر از بسیجیان نخبه و موفق استان در دومین جشنواره استانی مالک‌اشتر تجلیل خواهند شد که این افراد منتخبین پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه هستند.

 دبیر اجرایی جشنواره مالک‌اشتر سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دومین جشنواره مالک‌اشتر ناحیه دانشجویی در حالی برگزار می‌شود که عطر و بوی شهادت جای جای این آب و خاک را فراگرفته است و جان‌ها را به خروش آورده است.

 وی افزود: مصداق بارز واقعی مالک‌اشتر، شهدای عزیز، عزتمند، سربلند و سرافراز هستند که به فرمان مولای خود لبیک گفتند و همانند مالک‌اشتر خود را برای هر مأموریتی از طرف ولی امر مسلمین آماده می‌کنند و لبیک‌گویان رهسپار می‌شوند.

 دستاره خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصت خوبی برای جوانان و دانشجویان ولایی است که با نشان دادن شایستگی‌ها و ارتقای سطح خودآگاهی، حرکت به سوی تعالی، نوآوری شکوفایی، بهبود عملکرد سازمان و معرفی الگوی سازمانی موفق و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های خالصانه افرادی است که زمینه رشد بیش از پیش مجموعه را فراهم آورده‌اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری