Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@13:31:30 GMT

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری اصفهان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۲۵۳۶

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار اصفهان، حیدر قاسمی به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان منصوب شد. ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، طی حکمی از سوی محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، حیدر قاسمی به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان خطاب به حیدر قاسمی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی بدینوسیله به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب می‌شوید؛ امید است در سایه توجهات خداوند متعال و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

به گزارش تسنیم، حیدر قاسمی که آذرماه سال گذشته طی حکمی از سوی شهردار اصفهان به عنوان معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان منصوب شده بود سابقه مدیرکلی دفتر امور اداری و مالی استانداری اصفهان، فرمانداری شهرستان تیران و کرون، بخشدار مرکزی اصفهان، معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری اصفهان، مسئول واحد تقسیمات کشوری استانداری اصفهان و شهرداری خوراسگان را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان از پاسگاه پنگ در یکی از مبادی ورودی استان کرمان بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان به صورت سرزده در پاسگاه "پنگ" در مبادی ورودی استان حاضر و مسائل و مشکلات به طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در جلسه شورای تامین شهرستان جازموریان نیز حاضر و در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با اتباع غیرمجاز با اعضا بحث وتبادل نظر کرد. 

گفتنی است، پاسگاه "پنگ" در مرز استان کرمان و سیستان و بلوچستان در منطقه‌ای واقع شده که محل ورود اتباع غیر مجاز به استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • انتصابات جدید در گیلان
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی