Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطمینان داریم اخیرا نگرانی اسراییل از حضور نیروهای طرفدار ایران در مناطق مرزی سوریه کاهش یافته است/ ایرانی ها نقش بسیار بسیار مهمی در چارچوب تلاش های مشترک برای نابودی تروریسم در سوریه بازی می کنند

ایران آنلاین /  نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور سوریه اعلام کرد که نگرانی اسراییل(رژیم صهیونیستی) از حضور نیروهای طرفدار ایران در سوریه، کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، آلکساندر لاورنتیف با بیان این خبر به ریانووستی گفت: اطمینان داریم اخیرا نگرانی اسراییل از حضور نیروهای طرفدار ایران در مناطق مرزی سوریه کاهش یافته است.
وی افزود: تصمیم برای انتقال نظامیان (مستشاران) ایرانی به 85 کیلومتری مرز سوریه با اسراییل (سرزمین های اشغالی فلسطین) توسط طرف ایرانی گرفته شده است که باعث کاهش تنش ها شد.
در همین حال «آناتولی ویکتورف » سفیر روسیه در سرزمین های اشغالی دوشنبه شب گفت: نمی توانیم ایران را مجبور به خروج از سوریه کنیم.
سفیر روسیه در سرزمین های اشغالی در گفت و گو با شبکه 10 رژیم صهیونیستی تاکید کرد: درخواست مکرر نخست وزیر اسرائیل برای ضرورت خروج نیروهای ایرانی و متحدان آن از سوریه یک خواسته غیر واقع بینانه است.
ویکتورف گفت: ایرانی ها نقش بسیار بسیار مهمی در چارچوب تلاش های مشترک برای نابودی تروریسم در سوریه بازی می کنند، به همین دلیل در مرحله کنونی، درخواست تل آویو برای خروج نیروهای خارجی از سوریه واقع بینانه نیست./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیو، دو و میدانی، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رأی گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد؛

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

۱- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۲- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
۳- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
۴- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۵- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
۶- حمیده اسماعیل نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کد خبر 6095005

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است