Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایده پور فرماندار پاوه گفت: حماسه شکست حصر پاوه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و بدون تردید اگر همراهی ، همکاری و مقاومت مردم نبود خلق این حماسه نیز میسر نمی شد.

وی گفت : در آن ایام که انقلاب اسلامی ثبات و اقتدار لازم را نداشت و ارتش و ژاندارمری قدرت گذشته خود را نداشتند و سپاه پاسداران هم انسجام لازم را هنوز پیدا نکرده بود و از طرفی حضور نیروهای کمکی ورود آنها به شهر با توجه به محاصره شهر امکان پذیر نبود ، نقش مردم پاوه حائز اهمیت زیادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده پور افزود : پس از مردم پاوه نقش شهید چمران به عنوان رابط بین مردم و حضرت امام (ره) و دولت به واقع مهم بود زیرا می توانست پیام مردم پاوه را به حضرت امام (ره) و دولت برساند.

فرماندار پاوه به برنامه های سی و نهمین سالگرد حماسه شکست حصر پاوه و گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان و 640 شهید این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال این حماسه در قالب یک همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان ارج نهاده می شود.

ایده پور افزود: علاوه بر برگزاری این همایش بزرگ ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی ، فرهنگی و هنری و برپایی ایستگاه سلامت و پایگاههای صلواتی از دیگر برنامه های گرامیداشت این حماسه خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حماسه شکست حصر پاوه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه از برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر نریمانی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات ریاست قوه قضائیه و در راستای اهداف سند تحول قضائی، برگزاری دادگاه‌ها به‌صورت علنی و برخط به‌عنوان برنامه عملیاتی دادگستری استان، با هدف تقویت زیرساخت و توسعه دادرسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی برخط، افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به‌طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضائی و همچنین شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آرای قضائی است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزاری دادگاه‌های علنی برخط را از موارد مطرح شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقه‌مندان به مباحث حقوقی، قضائی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 750937

دیگر خبرها

  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست