Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@10:40:00 GMT

مار ۳ متری پیتون شبانه به رختخواب زن جوان وارد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۳۰۲۶

ورود پنهانی یک مار پیتون به اتاق خواب یک زن جوان اهل لندن در انگلیس موجب شد تا او با وحشتناک‌ترین تجربه زندگی خود مواجه شد. این زن که هویتش مشخص نشده است پس از برخاستن از خواب با یک مار پیتون ۳ متری که وارد رختخواب او شده بود روبرو شد. این مار پیتون سلطنتی که گمان می‌رفت یک مار فراری باشد خود را به اتاق خواب این زن رسانده و تمام شب را روی تختخواب زن جوان گذرانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پ

زن جوان پس از پریدن از رختخواب بلافاصله با انجمن جلوگیری از خشونت علیه حیوانات (RSPCA) تماس گرفت و از آن‌ها برای شکار مار کمک خواست. پرسنل این انجمن روز دوشنبه پس از حضور در خانه این زن موفق به پیدا کردن این مار پیتون آفریقایی نشدند، اما روز بعد آن را در راهروی ورودی شکار کردند.

"جیل ساندرز"، افسر جمع آوری حیوانات که موفق به شکار این پیتون شد گفت:: " خزندگان و بویژه مار‌ها توانایی فوق العاده‌ای در فرار دارند و به راحتی از راه شکاف درب وارد منازل می‌شوند. "

گفتنی است؛ چند روز پیش نیز یک زن میانسال اهل "فلکسبورو" انگلیس پس از بازگشت از محل کار خود با یک مار موش خوار ۵ فوتی که وارد باغچه داخل حیاط منزلش شده بود مواجه شد. این زن که دچار وحشت شده بود بلافاصله از RSPCA برای شکار مار کمک خواست.

رکنا

                  

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف است، گفت: از فردا تا روز شنبه هفته آینده آسمان استان به طور عمده ابری خواهد شد و در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌های قابل توجهی در استان نخواهیم داشت، افزود: در این مدت احتمال رگبار‌های پراکنده باران به خصوص در ارتفاعات مناطق غربی و جنوب غربی استان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: روز جمعه با تقویت سامانه بارشی اغلب مناطق استان بارش باران را تجربه خواهند کرد و روز شنبه نیز فعالیت این سامانه به طور ضعیف‌تر ادامه خواهد داشت.

قدیمی با بیان اینکه امروز هوای نسبتا گرمی در استان مستقر است، گفت: از فردا با رشد ابر‌ها دما کاهش نسبی می‌یابد و روز‌های خنک‌تری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با یک درجه سانتیگراد کمترین و آب‌بر با ۳۱ درجه سانتیگراد بیشترین دمای استان را ثبت کردند.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان را ۱۵ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هفت و ۲۸ درجه، ابهر ۶ و ۲۸، خرمدره هشت و ۲۶ درجه، آب‌بر ۱۶ و ۳۱ درجه، قیدار ۹ و ۲۳ درجه، سلطانیه پنج و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • شکار موش کور توسط گرگ + فیلم
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • لحظات تلاش مار پیتون برای شکار نگهبان!
  • ببینید | علت خواب رفتن پا‌ چیست؟
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • علت خواب رفتن و گزگز پا‌ها + فیلم