Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:40:10 GMT

انجام ۱۰۰ بازرسی از باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۳۱۰۸

انجام ۱۰۰ بازرسی از باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه

دکتر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازدید از باشگاه های ورزشی نیز گفت: باشگاه های ورزشی زیرمجموعه ورزش و جوانان هستند اما براساس برنامه عملیاتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت بازرسی این مراکز با ما است.


وی افزود: هدف از انجام این بازرسی ها عدم عرضه کالاهای سلامت محور و عدم عرضه مکمل ها در آنجا است زیرا مکمل شیرخشک و الکل تابع مقررات دارو است و نمی تواند درمحلی جز داروخانه ها عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: با وجود این ممنوعیت عرضه، برخی از باشگاه های بدن سازی به طور مستقیم یا غیرمتسقیم نسبت به عرضه مکمل ها اقدام می کنند در حالی که این تخلف است.


وی با اشاره به انجام تخلفات در حوزه داروهای آنابولیک توسط برخی باشگاه های ورزشی افزود: در این میان با همکاری اماکن و ورزش و جوانان در دو شیفت صبح و عصر بازرسی ها انجام می شود.


دکتر رحیمی با بیان اینکه سالیانه سه تا چهار بار از باشگاه های ورزشی بازدید و تخلفات به مراجع قضایی ارجاع می شود گفت: در سال قبل ۱۸۰ بازرسی از باشگاه های ورزشی انجام دادیم که ۱۸ بازرسی منجر به کشف شد.


مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: در سه ماهه امسال هم ۱۰۰ بازرسی انجام شده که از این تعداد سه بازرسی منجر به کشف شده که برخی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

کد خبر 4363051

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه های ورزشی خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد خرم آباد یاسوج شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند دهه کرامت زلزله سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی در حاشیه افتتاح خط جامدات و مایعات شرکت داروسازی نوافارمد آریا گفت: امروز شاهد افتتاح کارخانه داروسازی و مکمل سازی ای  با بالاترین سطح استانداردها و تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید دارو و مکمل بودیم.

سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو حمایت از تولید در هر سطح را از اولویت‌های این سازمان برشمرد و افزود: در سازمان غذا و دارو خود را همواره مقید می دانیم که در کنار قانونگذاری در روند تولید، نقش تسهیلگری هم ایفا کنیم.

 رستمی با تاکید بر اینکه رویکرد این سازمان عمل به شعار سال در حوزه تولید است، عنوان کرد: افتتاح چنین کارخانه هایی و تولید فراورده های سلامت محور در آن یک گام به سوی تحقق شعار سال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان