Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@14:06:12 GMT

مهمات تروریست‌ها در ریف دمشق کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۳۳۹۲

یک افسر سوری گفت: «شاهد تعداد زیادی سلاح و مهمات هستیم که افراد مسلح در حومه شمالی قنیطره تحویل داده اند. این سلاح‌ها شامل تعدادی تانک و خودروهای زرهی و توپخانه و خمپاره‌انداز و کاتیوشا و پدافند ضد هوایی و مهمات است.»

یک مقام مسئول گفت: «به همراه همه طرف‌های ذیربط برای تسهیل این عملیات تلاش شد. ان شاء الله مناطق همجوار امن و خالی از تروریسم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به زودی همه استان قنیطره از تروریسم پاکسازی خواهد شد و ثبات و امنیت باز خواهد گشت و همه این‌ها به لطف فداکاری ها و شجاعت ارتش عربی سوریه و نیروهای مسلح و نیروهای مردمی حاصل شده است.»

یک سوری گفت: «امروز برای مردم استان قنیطره که از دست تروریسم خلاص می شوند عید ملی است و ثبات و امنیت در حال بازگشت به استان قنیطره است. از خدا می خواهیم ثبات و امنیت را به سراسر سوریه بازگرداند.»

همچنین مقادیری سلاح و مهمات بر جای مانده از تروریست‌های تکفیری در سه منطقه یلدا و ببیلا و بیت سحم در ریف دمشق کشف شد که نارنجک‌های ساخت رژیم صهیونیستی از جمله آنهاست.

یکی از نیروهای سوری گفت: «این سلاح و مهمات هنگام عملیات شناسایی در یلدا و ببیلا و بیت سحم کشف شده‌اند. در میان این مهمات شاهد انواع گلوله خمپاره در اندازه‌های بزرگ و کوچک و نیز موشک‌های دست ساز و همچنین نارنجک و پیک نیک‌های بمب‌گذاری شده هستیم. مقادیری خمپاره در تعدادی چاه جاسازی شده بود. نارنجک‌های ساخت اسرائیل در یکی از چاه‌ها پیدا شد.»

این سه منطقه ژوئن گذشته عاری از تروریسم اعلام شد و خانواده ها پس از ورود نیروهای امنیتی به خانه و کاشانه خود بازگشتند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: افراد مسلح تروریسم سوریه نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی خانواده نیروهای امنیتی افراد مسلح خانواده دولت سوریه سوریه کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است

سفیر و نماینده ویژه ایران در افغانستان با اظهار اینکه تروریسم تهدیدی مشترک برای دو کشور است، تصریح کرد افغانستان را شریک ایران در مبارزه با تروریسم می‌دانیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

کاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنندصلاحیت‌های نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان مشخص باشدافغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • ترور برای بقا
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!