Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فریادرس؛ افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید حین حرکت در بزرگراه همت به علت نامشخصی از مسیر خود منحرف شد، در مسیرتوقف اضطراری با یک دستگاه کامیونت خاور حمل اثاثیه منزل که متوقف بود، به شدت برخورد کرد و به صورت واژگون درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خودروی سواری پس از واژگونی به حالت سر و ته بر روی زمین و قسمت اتاق بارعقب کامیون قرار گرفت و سپس طعمه آتش‌سوزی شد.

فریادرس ادامه داد: هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه خودروی سواری آتش گرفته و شعله‌ها به اتاق بار کامیونت هم سرایت کرده بود همچنین راننده سواری تا ناحیه کمر از شیشه جلو این خودرو به بیرون و بر روی زمین افتاده و دچار سوختگی شدید شده بود.

 

 

این افسر آماده آتش‌نشان تصریح کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده به سرعت اقدام به مهار شعله‌های سرکش آتش کردند، پس از ایمن‌سازی محل، اتاقک درهم پیچیده خودرو را با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی برش داده و پس از دسترسی به شخص محبوس شده، وی را از درون خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

فریادرس متذکر شد: متأسفانه پس از معاینه توسط عوامل اورژانس، مشخص شد راننده خودرو سواری جان خود را از دست داده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ علت بروز این حادثه مرگبار درحال حاضر از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

پویا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفی که راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد

سارق سابقه‌دار که با خودروهای سرقتی همراه همدستانش به خانه‌های مردم دستبرد می‌زد در یک تصادف دستش رو و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل مرد جوانی در تماس با پلیس از سرقت خانه‌اش خبر داد. به‌دنبال این تماس مأموران راهی محل شدند، در بررسی‌های اولیه مشخص شد که در ورودی خانه سالم است و سارقان از طریق بالکن وارد خانه شده‌اند.

صاحب خانه نیز در تحقیقات گفت: برای خرید سال نو از خانه خارج شدم و با اینکه چند ساعتی بیشتر خانه نبودم اما زمانی که برگشتم با خانه به‌هم ریخته مواجه شدم و طلا و دلارهایی که در خانه داشتم را سرقت کرده بودند.

با شکایت مرد جوان، تحقیقات پلیسی آغاز شد و در ادامه کارآگاهان با شکایت‌های سریالی مواجه شدند. سارقان از طریق بالکن وارد خانه‌ها شده و نقشه سرقت‌هایشان را اجرا می‌کردند. دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت‌ها نیز سارقانی را نشان می‌داد که سوار بر خودرو مقابل محل سرقت توقف کرده و در حالی که ماسک و کلاه داشتند از خودرو پیاده شده و از طریق بالکن وارد ساختمان‌های محل سرقت می‌شدند.

استعلام شماره پلاک خودروها نیز حکایت از سرقتی‌بودن آنها داشت. سارقان نقاب‌دار، خودروهای پراید و پژو را از کنار خیابان سرقت و با آنها نقشه سرقت خانه‌ها را اجرا می‌کردند. بررسی‌ها برای شناسایی اعضای این باند ادامه داشت تا اینکه «گزارش تصادفی در یکی از خیابان‌های پایتخت به پلیس اعلام شد.

وقتی مأموران راهنمایی و رانندگی راهی محل شدند در بررسی‌های اولیه دریافتند راننده خودرو پراید مقصر است. اما با استعلام شماره پلاک خودرو در سیستم پلیس متوجه شدند که گزارش سرقت پراید چند روز قبل اعلام شده است. راننده سمندی که خودروی پراید با او تصادف کرده بود گفت که راننده پراید بعد از تصادف قصد فرار داشته اما او و دوستانش مانع فرارش شده‌اند.

باتوجه به سرقتی‌بودن خودرو پراید، راننده بازداشت شد و در بازرسی از خودرو نیز مقداری ارز و طلا و سکه کشف شد.

میلاد، سارق دستگیرشده به سرقت خودرو اعتراف کرد اما گفت دلارها و سکه‌ها متعلق به مادرش است و قصد فروش آنها را داشته است. اما زمانی که از مادر میلاد در این رابطه تحقیقات صورت گرفت، مشخص شد که نه‌تنها دلارها و طلاها متعلق به مادرش نیست، بلکه میلاد آنها را از خانه‌های شمال پایتخت به سرقت برده است.

پسر جوان درنهایت به سرقت‌های سریالی خانه‌های شمال تهران با خودروهای سرقتی با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.

با اعتراف متهم همدستانش بازداشت شده و بررسی‌ها برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای این باند و شناسایی مالباختگان احتمالی آن ادامه دارد.

چه شد تصمیم به سرقت گرفتی؟

معمولاً انگیزه بیشتر سارقان نیاز مالی است، من وضع مالی بدی نداشتم اما طمع زیادی داشتم. دلم می‌خواست کلی پول داشته باشم و بتوانم بهترین زندگی را برای خودم فراهم کنم.

شگردت برای دزدی چه بود؟

هر شگردی را که فکرش را کنید من برای سرقت به کار بردم. از همه‌جا هم سرقت کردم از خودرو و لوازم داخل آن تا انباری، خانه و حتی سرقت از سوپرمارکت. حتی یک‌بار کامیون را با بارش سرقت کردم، من تخصص هر سرقتی را که فکرش را کنید دارم.

به خواسته‌ات رسیدی؟

پول باد آورده را باد می‌برد. همه کسانی که پول حرام در می‌آورند این را می‌دانند.

اعتیاد هم داری؟

اوایل نداشتم اما برای سرقت نیاز است که کمی دچار توهم باشی و در عالم خودت نباشی تا کمتر بترسی. به پیشنهاد دوستان و رفقا مواد مصرف می‌کردم و کم‌کم معتاد شدم.

چه‌ تعداد سابقه‌ داری؟

۹ بار بازداشت شدم و هربار هم که دستگیر شدم به دلیل یک نوع سرقت بود.

با خودروهای سرقتی چه می‌کردی؟

۵ تا ۶ روز سوار می‌شدم و سرقت می‌کردم و بعد هم وسایل داخلش را برمی داشتم و کنار خیابان رها می‌کردم.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • تصادفی که راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد
  • تصادف دو خودرو راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد
  • تصادف در درگزین همدان یک فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت
  • اسرار سارق هنگام تصادف لو رفت / متهم: برای اینکه بتوانی دزدی کنی باید معتاد باشی تا در حال خودت نباشی!
  • وقوع حادثه دلخراش با ۲ فوتی در بجنورد
  • اقدام وقیحانه یک سارق در پرند؛ تلاش برای سرقت از خودرو در حضور راننده پراید (فیلم)
  • تصادف یک کامیون با ۲ خودرو در کمربندی شیراز
  • واژگونی خودروی سواری با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • امداد رسانی به شش مصدوم حادثه تصادف خودرو سواری و موتورسیکلت در میانجلگه