Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا - حیدر قاسمی با حکم استاندار اصفهان به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری این استان منصوب شد.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان روز چهارشنبه اعلام کرد: در حکم محسن مهرعلیزاده آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی بدینوسیله به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امید است در سایه توجهات خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت ها در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
پیش از این حمیدرضا وطنخواه عهده دار سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان بود.
قاسمی پیش از این سمت های مدیر کلی امور مالی و اداری استانداری اصفهان، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان، فرمانداری تیران و کرون ، شهردار خوراسگان، معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان را در کارنامه خود دارد.
8116/ 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتصاب مديركل دفتر سياسي انتخابات استانداري اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد
  • شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد