Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده مردم اردبیل با اشاره به شرایط اقتصادی بیان کرد: مردم انتظاردارند که یک اتاق فکر برای جنگ اقتصادی تشکیل شود ئ شبانه روز کار کند.صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی  در جریان بررسی اولویت‌ طرح اصلاح قانون چک گفت: اگر بنا است که تغییر دستورهای مجلس لزومی نداشته باشد که همین طرح در دستور کار مجلس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نیاز به تغییر دستور وجود دارد تمام دستورهای صحن علنی مجلس نیز باید تغییر کند. 

وی ادامه داد: اگر بنا است که به مسائل مهم کشور بپردازیم باید مسائل اولویت‌دار به صورت فوق‌العاده در  دستور کار گیرند بنابراین باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را هر چه سریعتر رسیدگی کنیم.  مردم از نظر معیشت و اقتصاد دچار چالش هستند بنابراین در جنگ اقتصادی باید اولویت‌بندی  شود.  دولت و مجلس با این مدیریت معمولی امکان مقابله با این جنگ اقتصادی را نخواهند داشت. 

نماینده مردم اردبیل گفت: مردم انتظارم دارند اتاق بحران جنگ اقتصادی به صورت شبانه‌روزی تشکیل داده شود و راهکارهای مناسبی برای برون رفت از این مشکلات برای مردم تشکیل دهیم.  با این روند کنونی وضعیت اقتصادی بهتر نخواهد شد. بنابراین یا باید به مسائل اقتصادی کشور که همان اولویت اصلی است توجه کنیم و یا اصلا لازم نیست این طرح را خارج از دستور بررسی کنیم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اقتصاد جنگ شبانه روزی شرایط اقتصادی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برجسته کارگران در جهش تولید

بایستی توجه به شرایط کارگران به‌عنوان طلایه‌داران حضور در خط مقدم میدان اقتصادی در اولویت کارفرمایان باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز جهانی کارگر نشان از ارزش این قشر مهم در اقتصاد تمام کشورها دارد؛ البته این نگاه ابزاری صرف در کشور و صنعت ما جایی ندارد. عمل کارگران در مذهب ما ارزش والایی دارد تا آنجا که پیامبر مکرم اسلام (ص) بر دستان پینه‌بسته کارگر بوسه می‌زنند. در اسلام عمل کارگران عبادت محسوب می‌شود و کسب روزی حلال به‌قدری اهمیت دارد که پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند کسی که در راه کسب روزی برای خانواده‌اش تلاش می‌کند مانند مجاهد در راه خدا است.

در این چند سال اخیر که مقام معظم رهبری جهش تولید و رشد اقتصادی را در اولویت قرار دادند، کارگران تنها سربازان وفادار و درواقع ژنرال‌های واقعی ایشان در میدان نبرد اقتصادی بودند که باوجود تمام مشکلات، نگذاشتند چرخ‌های صنعت کشور از حرکت باز بماند. تأکید رهبر انقلاب بر رشد اقتصادی و جهش تولید نیز در راستای ثروتمند شدن کشور و متعاقب آن رفع مشکلات اقتصادی کارگران و بیکاری در جامعه است.

 تأکید رهبر انقلاب بر اینکه کارگر رکن جهش تولید است باید تلنگری بر کارفرمایان و سیاست‌گذاران کشور در این حوزه باشد. اینکه ایشان در دیدار پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری با کارگران می‌فرمایند: «نقش کارگر یک نقش برجسته است؛ یعنی نقش یک کارگر ماهر و باروحیه و پُرانگیزه، در جهش تولید، یک نقش انکارناکردنی و‌ غیرقابل‌انکار است» وظیفه دولت، مسئولین و کارفرمایان را سنگین‌تر می‌کند.

ازاین‌رو توجه به شرایط کارگران به‌عنوان طلایه‌داران حضور در خط مقدم میدان اقتصادی باید در اولویت کارفرمایان باشد.

رضا شریفی*

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند