Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسامی ملی‌پوشان کشتی آزاد برای اعزام به جاکارتا اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مصوبات این نشست به شرح زیر است:

۱- آقای توکلیان گزارشی از مسابقات جهانی نوجوانان و عملکرد کشتی گیران ارائه داد. همچنین توضیحاتی پیرامون دو نماینده ایران در المپیک نوجوانان در اوزان ۶۵ و ۱۰۰ کیلوگرم بیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای فنی نقطه نظراتی را در این خصوص ارائه دادند.

۲- مدیر تیم‌های ملی رده سنی پایه گزارشی در خصوص عملکرد کشتی گیران جوان ایران در مسابقات آسیایی ارائه کرد و برنامه‌های اردویی تیم ملی جوانان کشتی آزاد تا مسابقات جهانی را اعلام شد. بنا به توضیحات ارائه شده در وزن ۶۱ کیلوگرم، کادر فنی تیم ملی جوانان ارزیابی جدید را مد نظر خواهند داشت.

۳- گزارش کاملی از مسابقات گرجستان و یاشار دوغو ترکیه از سوی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ارائه و به تفصیل مورد بحث اعضای شورای فنی قرار گرفت. در نهایت با توضیحات نهایی مدیر تیم‌های ملی، اسامی ذیل بعنوان اعضای تیم اعزامی به مسابقات بازی‌های آسیایی به جمع بندی رسید:

۵۷ کیلوگرم:رضا اطری یا مهران رضازاده
۶۵ کیلوگرم:مهران نصیری
۷۴ کیلوگرم:مصطفی حسین خانی
۸۶ کیلوگرم:حسن یزدانی
۹۷ کیلیوگرم:علیرضا کریمی
۱۲۵ کیلوگرم:پرویز هادی
مربیان: محمد طلایی- اکبر دودانگه- حسین نقیبی

۴- مقرر شد با توجه به شرایط ۹۷ کیلوگرم، آقایان رضا یزدانی، علیرضا گودرزی، مجتبی گلیج و اسماعیل نجاتیان برای ارزیابی برای حضور در رقابت‌های جهانی به مسابقات جام مدوید اعزام و موردبررسی فنی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان