Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@03:26:31 GMT

درجه بندی انبارهای امدادی سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۴۵۳۱

به گزارش وانانیوز، 

سعید متانی در گفت‌وگویی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای تشکیل جلسه کمیته تخصصی درجه بندی انبارهای امدادی که امروز برگزار شد، صورت گرفته است، گفت: در این جلسه معاونان امداد و نجات استان های خراسان رضوی، تهران، کرمانشاه، زنجان، آذربایجان شرقی، اردبیل و همچنین کارشناسان معاونت لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات حضور داشتند و دستورالعمل درجه بندی انبارهای امدادی کشور در استان زنجان مورد بازبینی و تایید نهایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این دستورالعمل با هدف ارزیابی میدانی انبارهای امدادی و بر اساس شاخص‌های لازم مثل موقعیت جغرافیایی، قرارگیری انبار، وجود زیر ساخت های لازم، شاخص های کاربری لجستیکی، عملکرد پرسنلی و ... هر انبار مورد بازدید میدانی قرار گرفته و رتبه هر انبار مشخص می شود.
معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر هدف از درجه بندی انبارهای امدادی را شناسایی انبارهای کشور و نگهداری اقلام در این انبارها دانست و بیان کرد: شناسایی و اعلام نقاط قوت و ضعف هر انبار از دیگر اهداف مد نظر بوده تا همکاران استانی نهایت تلاش خود را در جهت ارتقای انبارهای تحت پوشش به کار بندند.
به گفته متانی،  اطلاعات استخراج شده از طریق درجه بندی انبارهای امدادی در بانک جامع اطلاعات انبارهای کشور ذخیره و از شاخص های آتی تخصیص اقلام به انبارها است.
انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: امداد و نجات انبارهای امدادی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلّم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند
  • عکس/ دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند