Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حسینی  مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان و رئیس بیمارستان ایران مهر گفت: برای تکمیل چرخه درمان بیماران سرطانی نیاز به تجهیزاتی از قبیل شتاب دهنده خطی، دستگاه سی تی سیمولاتور، لیزر سی تی، دیزل ژنراتور برق اضطراری، رگ یاب و ساخت اورژانس بیمارستان است که هزینه دستگاه شتاب دهنده خطی به تنهایی بیش از 12 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه ساخت اورژانس بیمارستان بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه در بردارد، افزود: در صورت تکمیل این بیمارستان، نیازی به مراجعه بیماران به استانهای مجاور نیست و حتی از استانهای دیگر هم بیمار پذیرش خواهد شد.

حسینی از افزایش 10 درصدی تعداد مراجعه کننده ها به بیمارستان ایران مهر ( مخصوص بیماران سرطانی) از ابتدای امسال تاکنون خبرداد و گفت: این بیمارستان روزانه بیش از 40 بیمار در دو شیفت پذیرش دارد و هیچ محدودیتی برای پذیرش بیمار ندارد.

 مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان و رئیس بیمارستان ایران مهر  تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 978 بیمار به این بیمارستان مراجعه کردند و دو هزار و 74 بار شیمی درمانی شدند.

وی از نیاز بیمارستان به کمک های مردمی برای تکمیل خبرداد و اظهار کرد: بیمارستان ایران مهر با متراژ 6 هزار متر مربع در اسفند 95 و با هزینه بیش از 20 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شد و هم اکنون دارای بخشهای رادیوتراپی، رادیولوژی، شیمی درمانی سرپایی و بستری، آزمایشگاه، درمانگاه و داروخانه است.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان و رئیس بیمارستان ایران مهر افزود: خیران می توانند کمکهای خود را به شماره حساب 566666748  و شماره کارت 6037707000031470 بانک کشاورزی و شماره کارت 6037691990173205 بانک صادرات به نام مجمع خیران سلامت واریز کنند.

کمک به مجمع خیران سلامت خراسان جنوبی از طریق شماره گیری #246561*4*733* با تلفن همراه نیز امکان پذیر است.

انتهای پیام/ ط آ

پذیرش روزانه بیش از 40 بیمار در دو شیفت در  بیمارستان ایران مهر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد

فریبا کوشا رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان  گفت: در ایام عید نوروز با توجه به تعطیلی مطب‌ها و مراکز درمانی خصوصی، خدمات تخصصی و فوق تخصصی بصورت شبانه روزی در این مرکز درمانی به مراجعان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد ۲ هزار و ۵۵۶ نفر به بخش اورژانس مراجعه که از این تعداد یک‌هزار و ۶۲۰ بیمار بصورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان بیان کرد: تعداد ۹۳۶ بیمار نیز در بخش اورژانس و سایر بخش‌ها بستری شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۱۲۳ مرکز به دلیل تخلفات از آغاز طرح سلامت نوروزی/ بستری ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر در بیمارستان
  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • افزایش میزان پانسمان تخصصی بیماران پروانه‌ای
  • تجمع مردم بیرجند در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد