Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، محمدهادی پژوهش جهرمی، معاون سیاسی‌، امنیتی و استانداری فارس امروز، 10 مردادماه در نشست هم‌اندیشی مدیران مسئولان رسانه‌های این استان در پاسخ به خبرنگار ایكنا گفت: شرایط امروز جامعه بسیار بسیار سخت است و مشكلات داخلی كه انباشت بسیاری از مطالبات گذشته است، خود را در قالب مسائل معیشتی نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه همه عوامل دست به دست هم داده‌اند تا مشكلات معیشتی برای مردم پیش آید، گفت: از سوی دیگر در وضعیت بسیار بدی از نظر روانی به سر می‌بریم و آنچه شایعه است با واقعیت‌ها بسیار متفاوت است.
پژوهش جهرمی با تأكید بر اینكه امروز دشمن با حملات روانی و نارضایتی‌ها اجتماعی تلاش می‌كند تا نشان دهد كه اوضاع كشورمان خیلی بد است و باید نظام را براندازی كرد، گفت: باید هوشیار باشیم تا بتوانیم از این بحران عبور كنیم.
معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تصریح اینكه مدیران مقهور این شرایط نشوند، از اصحاب رسانه درخواست كرد تا مبحث امنیت را برجسته كنند.
وی ادامه داد: ما واقعاً امنیت خوبی داریم و سربازان امنیتی ما شب و روز برای حفظ این امنیت تلاش می‌كنند و وقت می‌گذارند و باید همین امنیت را به مردم بگوییم كه اگر مشكل معیشتی دارند، یك نعمت بزرگ به نام امنیت هم دارند.
پژوهش جهرمی همچنین به مبحث دیگر سخنان خبرنگار ایكنا اشاره كرد و گفت: بازرسی از ادارات امروز تنها در قالب بازرسی عفاف و حجاب نیست بلكه كمیته مشترك صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه‌های اداری و سیاسی تشكیل شده است و علاوه بر این‌ها ما از بازرسان افتخاری هم استفاده می‌كنیم كه ناشناس باشند.
معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینكه در این مبحث دو نكته مدنظر قرار دارد، گفت: اول اینكه فیزیك ادارات را ببینیم و آنچه كه باید آماده باشد و بخش دیگر در رابطه با كاركرد و عملكرد كاركنان است تا نظام ارباب رعیتی در ادارات حاكم نباشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه