Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد علی گرایی» فرنگی کار وزن 77 کیلوگرم و دارنده مدال برنز جهان که برای حضور در ترکیب تیم ملی در بازی های آسیایی رقابت تنگاتنگی با «پژمان پشتام» دیگر مدعی این وزن دارد، گفت: کادر فنی هر تصمیمی بگیرد برای من قابل احترام است و مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم.

«محمدعلی گرایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از رقابت های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان، آسیب دیدگی جزیی از ناحیه گردن برایم رخ داد که با کمک پزشکان، رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این روزها تمرینات سخت و پرفشاری را برای حضور در بازی های آسیایی 2018 پشت سر می گذاریم و چنانچه کادر فنی صلاح بداند و در جاکارتا حضور یابم، بهترین و خوشرنگ ترین مدال را برای کشورم خواهم گرفت. تابع تصمیمات کادر فنی هستم و مانند سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود.
این فرنگی کار شیرازی تیم ملی در خصوص اینکه چرا در کشتی های داخلی همچون خارجی پرانرژی نیست، یادآور شد: کشتی های داخلی نیز برایم از اهمیت زیادی برخوردار است اما حریفان خوب و با انگیزه ای در کشورمان وجود دارد که کار را سخت می کند.
گرایی ادامه داد: در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در اردیبهشت ماه علیرغم کسب عنوان نایب قهرمانی از نتیجه کسب شده راضی هستم و در عین حال پژمان پشتام نیز کشتی گیر خوبی در وزن 77 کیلوگرم است.
دارنده مدال برنز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال 2017 جهان گفت: نسبت به سال گذشته یک وزن بالاتر آمدم و این کار مرا سخت تر می کند اما همه تلاشم را در صورت حضور در ترکیب تیم ملی در بازی های آسیایی و پیکارهای قهرمانی جهان به کار خواهم بست.
مرحله نهایی انتخابی تیم ملی اواخر اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد که در رقابت های وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام اول شد و محمد علی گرایی در رده دوم قرار گرفت.
کادر فنی برای ارزیابی کشتی های خارجی این دو مدعی آنها را به رقابت های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان اعزام کرد.
گرایی در این رقابت ها در دور نخست «باکوری گوگولی» از گرجستان را با نتیجه 6 بر یک مغلوب کرد و در دور دوم مقابل «میندیا تسولیکیدزه» از گرجستان با نتیجه 10 بر 7 به پیروزی رسید و در دور سوم «رافائل یونس اف» از روسیه را با نتیجه 6 بر 5 پشت سر گذاشت و به دیدار فینال راه یافت. گرایی در دیدار فینال مقابل «کیم هیون وو» دارنده مدال های طلا و برنز المپیک و طلا و برنز جهان از کره جنوبی با نتیجه 8 بر 6 شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.
در همین وزن «پژمان پشتام» در دور اول مقابل «گوگا آپریماشویلی» از گرجستان با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد اما در دور بعد مقابل «رافائل یونس اف» از روسیه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس مقابل گرایی، پشتام از دور رقابت ها کنار رفت.
مسابقات کشتی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا روزهای 28 تا 31 مرداد در کشور اندونزی برگزار می شود.
رشته کشتی در بازی های آسیایی در وزن های المپیکی برگزار می شود؛ به طوری که در کشتی آزاد، کشتی گیران وزن های 57، 65، 74، 86، 97، 125 کیلوگرم و در کشتی فرنگی کشتی گیران وزن های 60، 67، 77، 87، 97، 130 کیلوگرم حضور می یابند.
در بازی های آسیایی 2014 در اینچئون کره جنوبی، کشتی گیران در هشت وزن به میدان رفتند که حاصل آن 2مدال طلا و پنج مدال برنز در کشتی فرنگی و چهار مدال طلا و یک نقره در کشتی آزاد برای کاروان ایران بود.
پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال 2018 جهان نیز اوایل آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار می شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش فرارو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم