Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:38:28 GMT

سرمربی پیکان: توقعات از این تیم بالا است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۴۸۲۷

سرمربی پیکان: توقعات از این تیم بالا است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: توقعات در لیگ هجدهم از تیم ما بسیار بالا است و امیدوارم بتوانیم پاسخ مناسبی به این توقعات بدهیم.

به گزارش ایرنا، مجید جلالی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا در لیگ برتر باشگاههای ایران گفت: سه ماه قبل آخرین بازی خود در لیگ هفدهم را مقابل سایپا برگزار کردیم که در آن مسابقه موقعیت های خوبی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شرایط تیم پیکان با آن زمان بسیار متفاوت شده و در این دیدار قصد داریم از موقعیت های خود بهترین استفاده را ببریم تا بتوانیم پاسخ مناسبی به توقعات بدهیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ادمه داد: به دنبال این هستیم تا در پایان لیگ هجدهم جایگاه خوبی بدست آوریم. بازی با سایپا همیشه برای ما دشوار بوده و در کنار این مساله رویارویی با علی دایی همیشه دشوارتر است.
وی تصریح کرد: در خصوص هفته اول لیگ نمی توانم تحلیلی داشته باشم و هنوز مسابقات به روال عادی خود نرسیده است. امسال لیگ دشواری در پیش رو خواهد بود و مطمئن باشید چالش های زیادی در راه است.
جلالی اظهار داشت: چهار بازیکن ما در ترکیب تیم امید هستند و به همین دلیل فردا با مشکل روبه رو خواهیم بود. این بازیکنان می توانستند در دیدار فردا کمک حال پیکان باشند اما به خاطر قولی که به حمید استیلی جهت همکاری با تیم امید داده بودم، این بازیکنان در اختیار کادر فنی این تیم قرار گرفتند. با این حال امیدوارم تیم امید ایران در بازی های آسیایی جاکارتا موفق باشد.
تیم های فوتبال پیکان و سایپا تهران باید در هفته دوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20:45 روز پنجشنبه در ورزشگاه شهدا شهر قدس به مصاف هم بروند.
ورزشی **9118**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم

دیدار دو تیم پیکان و هوادار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پیکان و هوادار امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در دقیقه ۲۱ محسن سفید چقایی و در دقیقه ۲۸ یونس شاکری گل‌های تیم هوادار را به‌ثمر رساندند.

در مقابل محمدحسین فلاح در دقیقه ۳۱ و ابوالفضل زمانی در دقیقه ۸۶ گل‌های پیکان را رقم زدند.

خلاصه بازی پیکان و هوادار کد خبر 745839

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • خلاصه بازی پیکان ۲ - هوادار ۲ (فیلم)
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم