Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@23:51:28 GMT

مقابل باشگاه‌های بدهکار می‌ایستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۴۹۷۹

مقابل باشگاه‌های بدهکار می‌ایستیم

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   وثوق احمدی  در خصوص آخرین وضعیت باشگاه های بدهکار اظهار داشت: تا قبل از شروع هفته اول لیگ برتر فوتبال؛ باشگاه های استقلال تهران، گسترش فولاد تبریز، سپید رود رشت، پدیده مشهد و نفت مسجد سلیمان نتوانسته بودند بدهی های خود را پرداخت و مجوز ثبت قرارداد با بازیکنان جدید را از کمیته تعیین وضعیت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به مشکلات این تیم ها، تصمیم گرفتیم برای یک هفته به آنها اجازه استفاده از نفرات جدید را بدهیم تا پیش از شروع هفته دوم لیگ آنها بدهی های خود را پرداخت کرده و مجوز های لازم را از ما دریافت کنند.
رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال یادآور شد: در هفته جاری باشگاه های استقلال تهران، گسترش فولاد تبریز و سپیدرود مشکل خود را حل کردند اما باشگاه های پدیده و نفت مسجد سلیمان هیچ مراجعه ای به ما نکردند.
وی تصریح کرد: مطمئن باشید اگر این دو باشگاه بدهی های خود را پرداخت و به ما مراجعه نکنند به هیچ عنوان اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را در هفته دوم لیگ برتر نخواهند داشت.
احمدی در رابطه با مراجعه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی های خود اظهار داشت: این باشگاه به دلیل اینکه از سوی فیفا محروم است و اجازه ثبت قرارداد ندارد به ما مراجعه نکرده و قطعا در نیم فصل این کار را انجام خواهد داد.
هفته دوم لیگ برتر باشگاههای ایران روزهای پنجشنبه و جمعه (11 و 12 مرداد) با انجام 8 بازی در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه های بدهکار فدراسیون فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کد خبر 6089317 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم