Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@11:59:21 GMT

کارت آزمون‌های عملی داوطلبان کنکور هنر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۵۱۰۲

کارت آزمون‌های عملی داوطلبان کنکور هنر منتشر شد

کارت شرکت در آزمون‌های عملی رشته نوازندگی موسیقی جهانی، رشته کتابت و نگارگری، رشته طراحی صنعتی و آزمون طراحی مجموعه رشته‌های نقاشی، ارتباط تصویری، هنر‌های تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

خبرگزاری مهر: کارت شرکت در آزمون‌های عملی داوطلبان گروه هنر کنکور ۹۷ منتشر شد. داوطلبان مجاز این گروه‌ها باید از ۱۱ مرداد در آزمون‌های عملی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت شرکت در آزمون‌های عملی رشته نوازندگی موسیقی جهانی، رشته کتابت و نگارگری، رشته طراحی صنعتی و آزمون طراحی مجموعه رشته‌های نقاشی، ارتباط تصویری، هنر‌های تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

آزمون عملی و طراحی این رشته‌های کنکور سراسری سال ۹۷ از ۱۱ مرداد آغاز می‌شود و داوطلبانی که علاقه­‌مندی خود را اعلام کرده اند می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند.

آزمون عملی این رشته ­ها منحصراً از داوطلبان گروه آزمایشی هنر که در جلسه آزمون (بعدازظهر پنجشنبه ۷ تیر ۹۷) حاضر بودند و بعد از آزمون سراسری (از تاریخ ۹ تا ۱۵ تیر ۹۷) علاقه­‌مندی خود را با پرداخت هزینه آزمون عملی و طراحی رشته­‌های تحصیلی در تاریخ مذکور در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام کرده‌اند به عمل خواهد آمد.

داوطلبان متقاضی آزمون عملی و طراحی درصورت تمایل باید پس از اعلام نتایج اولیه با توجه به دوره‌هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، با مراجعه به سایت سازمان سنجش در زمان مقرر نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی در فرم انتخاب رشته این آزمون از اولویت ۱ تا ۱۵۰ و در هر اولویت مورد علاقه اقدام کنند.

آزمون‌های عملی و طراحی و درس تخصصی هر رشته قابل تمدید، تکرار و یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ داوطلبی و تحت هیچ شرایطی میسر نیستند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ZiK

منبع: فردا

کلیدواژه: کنکور هنر کارت آزمون عملی کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شده است و مهلت ثبت نام در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

کد خبر 6063402

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • نام نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کردند
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد