Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «بی وزنی» به کارگردانی مهدی فردقادری اوایل خرداد در تهران کلید خورد و امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان در آن به ایفای نقش پرداختند.

تدوین فیلم سینمایی «بی‌وزنی» به تازگی توسط عماد خدابخش به پایان رسید و به زودی مراحل فنی آن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه این فیلم سینمایی بر عهده مرتضی شایسته است و فیلمنامه آن توسط فردقادری به نگارش درآمده است که قصه‌ای زنانه دارد.

این فیلم دومین اثر سینمایی مهدی فردقادری پس از «جاودانگی» است که با جا به جایی زمان روایت می شود و ساختار آن مبتنی بر پلان-سکانس های طولانی ٥، ٧ و ٨ دقیقه ای است.

کد خبر 4363203 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: تدوین فیلم فیلم بی وزنی مهدی فردقادری تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی سینمای مستند رادیو کنسرت موسیقی سریال ایرانی خانه هنرمندان ایران سینمای آمریکا برنامه رادیویی رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کد خبر 6094724 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است