Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@16:48:13 GMT

چگونه دکوراسیون سفید را از سردی نجات دهیم؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۵۵۹۶

چگونه دکوراسیون سفید را از سردی نجات دهیم؟

دکوراسیون سفید رنگ منزل انتخاب اکثر ما ایرانی‌ها است، اما اگر رنگ‌های جذاب دیگری با سفید همراه نشود دکواسیونی سرد و بی روح خواهید داشت، برای جان بخشیدن به دکوراسیون منزل ترفند‌های ساده‌ای وجود دارد که به نقل از نمناک به شما میگوییم.  
- اولین و ساده‌ترین کاری که میتوانید برای جالب‌تر شدن دکوراسیون سفید رنگ انجام بدهید این است که جزئیات رنگی را وارد دکوراسیون منزل تان کنید جزئیاتی مانند کوسن، تابلو، دکوری‌های رنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

- کتاب‌ها را دست کم نگیرید، با چیدن کتاب‌های رنگارنگ و مختلف در کتابخانه منزل تان میتوانید جلوه تازه‌ای به فضای خانه ببخشید. کتاب‌های رنگی را به سبک خاصی بچینید که دکوراتیو و زیبا باشد.  
- رنگ کردن یکی از دیوار‌های منزل کمک بزرگی در جان بخشیدن به دکوراسیون سفید میکند، با کمترین هزینه میتوانید دکوراسیون سفید منزل تان را از سردی نجات دهید و یک دکوراسیون جذاب‌تر بسازید.

- پرده‌های رنگی را جایگزین پرده‌های سفید رنگ منزل تان کنید، میتوانید رنگ پرده پذیرایی را با فرش ست کنید مثلا اگر رنگ فرش تان سرمه‌ای است از پرده آبی استفاده کنید.  

- گل‌ها و گیاهان را فراموش نکنید، زیرا آن‌ها هم زیبا هستند و هم باعث روح بخشیدن به دکوراسیون منزل میشوند فقط باید گل و گیاه مناسبی انتخاب کنید و از آن‌ها به خوبی نگه داری کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و دکوراسیون دکوراسیون سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه

دریافت 58 MB کد خبر 6093924

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مسعود فروتن؛ اولین کار رنگیِ تلویزیون را من کارگردانی کردم
  • واکنش سپاهان به حواشی پیرمرد حاشیه‌ ساز؛ گویا رگ غیرت شما فقط در برخی موارد بیرون می‌زند!
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی (عکس)
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • (تصاویر) افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه
  • (ویدئو) راننده خوش‌شانس یک گوزن سفید کمیاب را دید
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند