Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:56:30 GMT

تهدیدات دشمنان تاثیری در مواضع جمهوری اسلامی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۶۱۱۶

تهدیدات دشمنان تاثیری در مواضع جمهوری اسلامی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز چهارشنبه در گردهمایی فعالان و دست اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان ۴۰ سال افتخار اظهار داشت: خوشحالیم که دشمنان این ملت بزرگ را از میان کسانی انتخاب کرده که کمترین شناخحت و آگاهی نسبت به ایرانیان نداشته و همواره مسیری غلط خود را ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمنان از انواع حربه ها برای سیدن به مقاصد خود بهره گرفته اند ولی این انقلاب مستحکم تر از همیشه به مسیر درخشان خود ادامه می دهد.

امام جمعه ایلام گفت: از همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی ایران با آشوب و تحریک اغتشاشات داخلی توسط آمریکا به عنوان نماد استعمار مواجه بود که هیچکدام از آنها دستاوردی به دنبال نداشت.

امام جمعه ایلام خطاب به دشمنان این نظام گفت: امروز انقلاب اسلامی نفوذ قابل توجهی در جهان داشته و از هیچ تردیدی هراس نخواهد داشت.

وحدت میان همه جناح ها ضروری است

وی با اشاره به وضع موجود کشور و انتقاد از برخی حرف های داخلی و تقدیر از موضع شجاعانه رییس جمهور و سردار سلیمانی مقابل آمریکا گفت: نباید به جنگ روانی با دشمن دامن زد و همه مسوولان باید توطئه ها را رصد و اقدام مناسب انجام دهند.

لطفی بیان کرد: مسوولان باید دست در دست هم داده و در جهت رفع مشکلات موجود کشور ایران تلاش کنند تا جنگ های روانی و تبلیغات آنها خنثی شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز گفت: باید با هوشیاری، تدبیر و تبعیت از فرامین انقلاب اسلامی در جهت سربلندی نظام ایران که حاصل خون شهداست گام برداریم.

محمد نوذری اضافه کرد: امروز با وحدت میان همه جناح ها و گفتمان های سیاسی موجود در کشور می توان از بحران عبور کرد.

کد خبر 4363261

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام نفوذ دشمن بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد خرم آباد یاسوج شیراز شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند دهه کرامت زلزله سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد