Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار حسابی از گلر سابق تیمش گلایه دارد.

طرفداری- تیم فوتبال سایپا فردا به مصاف پیکان تهران خواهد رفت و علی دایی در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش فارس، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان ، همچنان پشت میکروفون‌های صدا و سیما ننشست و اظهارداشت: 

بازی سختی با پیکان داریم، پیکان مقابل استقلال هم مساوی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی بزرگ‌تر و پیشکسوت من است ، با شرایطی که داریم نیاز به ۳ امتیاز بازی داریم. 

وی ادامه داد:

فردا چند بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به این بازی سخت برسند. می‌خواهیم در شهر قدس بازی کنیم و ۳ امتیاز را بگیریم و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم.

وی تصریح کرد:

ما از تمام نقاط زمین استفاده می‌کنیم تا به حریف ضربه بزنیم. بازی قبل اگرچه پیروز شدیم اما فوتبال خوبی را ارائه نکردیم، باید فوتبالی بهتر از قبل نشان دهیم و انشاالله روز به روز بهتر شویم.

دایی در مورد نقل و انتقالات گفت:

فصل نقل و انتقالات برای ما هنوز تمام نشده و باید تیم را تقویت کنیم و در چند پست نقطه ضعف داریم.

دایی در مورد اینکه امسال هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و اهداف سایپا چیست، گفت:

از الان زود است که در این مورد‌ها صحبت کنیم اما یکی از اهداف ما این است که نسبت به قبل بهتر نتیجه بگیریم و خوب کار کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم. هدف‌های بزرگی داریم.

دایی در مورد خداحافظی اینستاگرامی کی‌روش و اینکه او سرمربی الجزایر شده است، گفت:

انشاالله که کی‌روش بماند و تیم ملی را هدایت کند اما خیلی افراد بهتر از من هستند که فکر می‌کنم در مورد تیم ملی تصمیم می‌گیرند و آنها تصمیم گیرنده هستند. 

دایی در مورد اینکه به نظر او کدام مربی بهتر است جانشین کی‌روش شود، ایرانی یا خارجی؟ گفت:

من به این چیزها فکر نمی‌کنم که بخواهم پیشنهاد بدهم، امیدوارم کی‌روش بماند و در جام ملت‌ها تیم ملی ایران را هدایت کند.

دایی در مورد روز اهدای خون و اینکه خودش هم خون داده است، گفت:

من همیشه کار اهدای خون را انجام می‌دهم اما این مرتبه گیر افتادم و اهدای خونم پر سر و صدا شد. اهدای خونم به سلامت جامعه و همچنین به فردی که خون را می‌رسانند کمک می‌کند، اهدای خون کار بزرگی است.

 در مورد اینکه شما با کنایه در مورد جانشین کی‌روش صحبت کردید، گفت:

من صحبت‌هایم را انجام دادم، از روز اول که کی‌روش آمد از او حمایت کردم نه فقط کی‌روش بلکه هر کسی که سرمربی تیم ملی شوم از او حمایت می‌کردم. من امیدوارم که تیم ملی موفق شود زیرا باعث شادابی جامعه خواهد شد و دغدغه مردم را کمتر می‌کند. خود من دوست دارم که کی روش بماند. او بهترین کسی است که می‌تواند با این زمان محدود تا آغاز جام ملت‌ها تیم ملی را هدایت کند. شناخت کافی هم در این ۷-۸ سال از تیم ملی دارد و تیم ملی را از ما بهتر می‌شناسد.

سرمربی سایپا در مورد اینکه محمد رضا اخباری از باشگاه سایپا گلایه کرده که تکلیفش را روشن نمی‌کنند، اظهارداشت:

متأسفانه برخی خودشان را به کوچه علی چپ می‌زنند. اخباری جزء گزینه‌های ما بود. تمام اعضای کادر فنی من هم با جدایی او مخالف بودند اما این اخباری بود که دست ما را در پوست گردو گذاشت و هنوزم که هنوزه من پیگیر وضعیت او در باشگاه هستم و از باشگاه می‌پرسم وضعیت اخباری چه شد ، ما منتظریم تا تکلیف او مشخص شود.  من شنیدم که او مصاحبه کرده اما حرف‌هایش را نخواندم. آنطور که شنیده‌ام و حرف‌هایی که زده شاید از روی ناآگاهی بوده، همه مردم می‌دانند که تمرینات سایپا چه زمانی شروع شد اما اخباری تنها کسی بود که از روز اول در تمرینات ما حضور نداشت. او یکبار هم سراغ کادر فنی نیامد. بحث من باشگاه نیست، بلکه کادر فنی تصمیم گیرنده اول و آخر است اما یکبار هم نزد ما نیامد. بعد از ۴-۵ روز مدیر برنامه‌هایش به سرپرست تیم ما پیامک زد که اخباری در اسپانیا تشریف دارد. 

دایی با اشاره به اتفاقات گذشته عنوان کرد:

خانواده اخباری نزد آقای درویش آمدند و گفتند که اجازه بدهید او به تیم دیگری برود و می‌خواهد که پیشرفت کند، در تاریخ ۲۷ خردادماه او نامه‌ای به باشگاه نوشت و درخواست جدایی کرد. درویش این مسائل را به من اطلاع داد من هم گفتم که اخباری می‌تواند برود و به باشگاه اعلام کردم. از ۲۷ خردادماه او درخواست جدایی کرد. بعد از نشست هم می‌توانم این نامه را به شما نشان بدهم. ضمن اینکه اخباری گفته من ۱۳ سال در سایپا بوده‌ام. والا من زمانی که در سایپا حضور داشتم و این تیم را قهرمان کردم اسمی از اخباری نشنیده بودم، شاید او در تیم پایه‌ها بوده است. 

وی افزود:

من نام اخباری را با تراکتورسازی شنیدم. او بیشتر در تراکتورسازی گلری کرده است، اصلاً یادم نیست که او در سایپا بوده باشد که می‌گوید ۱۳ سال برای سایپا زحمت کشیده. او ۲ سال در تراکتورسازی به سربازی رفته بود ضمن اینکه می‌توانید عملکردش را هم بررسی کنید. اخباری دروازه‌بان اول من بوده اما متأسفانه عملکردش درون دروازه باعث نیمکت نشین شدنش شد. برای من چه فرقی می‌کند که اخباری دروازه‌بان منچستر یونایتد باشد یا از تشتک‌سازی ورامین آمده باشد، هرکسی که خوب باشد و به تیم کمک کند از او استفاده می‌کنم. اخباری ۲۷ خرداد تقاضای جدایی داده و تا امروز تکلیف ما را مشخص نکرده است. من باید از اخباری ناراحت باشم که تکلیفم را مشخص نکرده است. تیم سایپا امسال در لیگ قهرمانان آسیاست، من باید دروازه‌بان بگیرم، چه باید بکنم؟ او مسئله را کش‌دار کرد و اکنون دیگر دروازه‌بان ایرانی نیست که او را جذب کنیم و مجبورم که سراغ گلر خارجی بروم و آنطور هم که مدیر برنامه‌هایش پیامک زده به اسپانیا رفته بود. ۲۷ خرداد کجا که ما با جدایی او موافقت کردیم و امروز که ۱۰ مرداد است کجا. چقدر من را الاف کرده؟ این آقا باشگاه را الاف کرده است. تاکنون راجع به این مسئله حرف نزده بودم.

دایی در مورد اینکه قرار است علیرضا حقیقی را جذب کنید، گفت:

  ابتدا باید تکلیف اخباری مشخص شود. آقای اخباری که می‌گوید ۱۳ سال برای باشگاه زحمت کشیده آیا باشگاه نباید از انتقال او چیزی گیرش بیاید؟ حق رشد و فلان و ... چه می‌شود؟ یکی بگوید. او هم خدا را می‌خواهد هم خرما را. او می‌خواهد از سایپا برود و چیزی هم ندهد. می‌گوید ۱۳ سال برای سایپا زحمت کشیده بعد ۲ سال هم در تراکتورسازی به سربازی رفته است. این ۱۳ سال که باشگاه برایش سرمایه گذاری کرده چه می‌شود؟ این سوالات را از اخباری بپرسید تا ببینیم چه جوابی می‌دهد. ۲۷ خرداد با دست خط خودش نامه درخواست جدایی داده و گفته می‌خواهم بروم تا پیشرفت کنم، ما هم گفتیم بفرما برو پیشرفت کن اما تا امروز که ۱۰ مرداد است تکلیف ما را مشخص نکرده است. من باید ابتدا تکلیف اخباری را مشخص کنم و بعد سراغ دروازه‌بان دیگری بروم. اگر ۲۷ خرداد ایشان جدا می‌شد من یک دروازه‌بان می‌آوردم و با او کار می‌کردم تا آماده شود و از او استفاده می‌کردم. او یک بار هم سر تمرین نیامد چرا بازیکنی که با باشگاه یکسال قرارداد دارد یک بار هم سر تمرین نیامده است؟ ایراد کار از ما نیست، ایراد از این است که وقتی با بازیکنی تمرین می‌کنیم و ۲ ماه با او تمرین می‌کنیم روز قبل از بازی به دفتر مدیرعامل باشگاه می‌رود.

دایی در مورد اینکه وضعیت رضا اسدی چه شد و قصه او به کجا رسید، گفت:

قصه او هم مشخص است. الان همه شما افتخار می‌کنید که جهانبخش با فلان مبلغ به برایتون انگلیس رفته است اما من مانده‌ام که مگر می‌شود یک بازیکن بگوید من می‌خواهم به دانمارک بروم آن هم با مبلغ ۵۰ هزار یورو که باید به این و آن هم درصد بدهد و شاید ۲۰ هزار یورو نصیبش شود. من با اسدی حرف زدم، به او گفتم آقا رضا زحمت بکش، تو توانایی آن را داری که به تیم ملی برسی، وقتی از تیم ملی به تیم دیگری بروی خیلی مهم‌تر است، با یک شخصیت دیگری به تیم دیگری می‌روی. ۲ ساعت با او صحبت کردم اما روزی که مدیرعامل با من کار داشت به دفتر مدیرعامل رفتم و دیدم که او در دفتر مدیرعامل نشسته است، من ۵ بار هم به دفتر مدیرعامل نرفته‌ام. فاصله تمرین تا دفتر مدیرعامل ما هم زیاد نیست اما متأسفانه یکسری چیزها آدم در زندگی می‌بیند، تکلیف او هم مشخص است.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارسپیکانسایپابرچسب‌ها: علی داییسایپاپیکان-سایپامحمدرضا اخباریتیم ملی فوتبال ایرانجام ملت های آسیاکارلوس کی روشرضا اسدی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دایی: یادم نیست که اخباری در سایپا دروازه‌بانی کرده باشد؛ امیدوارم کی روش سرمربی ایران در جام ملت ها باشددانلود؛ تیزر اورتون برای معرفی لوکاس دینیهدانلود؛ تشکر باشگاه بارسلونا از لوکاس دینیهمالکوم: حذف نامم از ترکیب بارسلونا در توییتر رم؟ این چیزها مرا عصبانی نمی‌کنددینیه: اورتون باشگاهی بزرگ، با تاریخی غنی است؛ لیگ برتر بهترین لیگ جهان استدانلود؛ گل روز باشگاه بارسلونا - یحیی توره به اسپانیول (فصل 2008/09)دانلود؛ تبریک تولد نوانکو کانو توسط باشگاه اینتردانلود؛ گل های ماندگار لیگ برتر انگلیس - گل داوید لوئیز به فولام (2013)رسمی؛ خواکین کوریا از سویا به لاتزیو پیوسترسمی؛ میلان بادلی به لاتزیو پیوستپست اینستاگرامی مبهم کارلوس کی روش؛ بوی خداحافظی می آید؟جهانبخش: باید سخت کار کنم تا به سطح مطلوبی از آمادگی برسم؛ نکته مهم، انجام اولین بازی برای تیم جدیدم بوددانلود؛ تمرینات شوت زنی بازیکنان منچستر سیتی با حضور گابریل ژسوسمجید جلالی: مقابل سایپا سعی می کنیم از فرصت های خود استفاده کنیم؛ بازی های سنگینی پیش رو داریمپاستوره: جدایی نیمار از پاری سن ژرمن در این تابستان غیرممکن استرسمی؛ لوکاس دینیه از بارسلونا به اورتون پیوستگزارش تصویری؛ منچستر یونایتد 2-1 رئال مادرید (جام بین المللی قهرمانان 2018)رومنیگه: انتقادات از اوزیل بابت ترک تبار بودن او نیست؛ این موضوع، داستان سرایی مشاوران اوستسوسو: تاتنهام بسیار سازمان یافته بود؛ باید به پیشرفت ادامه دهیمدلار، بزرگ‌ ترین مشکل فدراسیون فوتبال و کی‌ روش؛ پای وزارت‌ امور خارجه به میان آمد بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه فوری؛ اینتر برای خرید لوکا مودریچ از رئال مادرید تلاش می‌کندبارسلونا 2-4 آ اس رم؛ گلادیاتورها باز هم طعم شیرین کامبک را مقابل کاتالان‌ها تجربه کردندرومنیگه: غیر از انتقال 112 میلیونی یک بازیکن 33 ساله و یک دروازه بان، تابستان ساکتی داشته ایممنچستریونایتد 2-1 رئال مادرید؛ رونمایی از رئالِ مدل لوپتگی با شکست مقابل شیاطین سرخرسمی؛ مرتضی تبریزی به استقلال پیوستجزئیات بیشتر از علاقه اینتر به لوکا مودریچ؛ هافبک کروات بالاتر از ویدال، اولویت اصلی نراتزوری در خط هافبکرسمی؛ مارکوس نویمایر به استقلال پیوستتوافق شخصی آرتورو ویدال با اینتر؛ مذاکرات همچنان ادامه داردرسمی؛ شیمه ورسالیکو از اتلتیکو مادرید به اینتر پیوسترسمی؛ رئال مادرید در جام سانتیاگو برنابئو به مصاف میلان خواهد رفتدل نوشت روز: خداحافظی اوزیل و آغاز تقابل دوباره مهاجران قدرنشناس با آلمانی های نژادپرستمورینیو: رئال مادرید قطعا نبود رونالدو را احساس خواهد کرد اما باشگاه از هر بازیکنی بزرگ‌تر استمبلغ قرارداد مرتضی تبریزی و مارکوس نویمایر با استقلال مشخص شداز کین و صلاح تا لوکاکو و هازارد؛ ده بخت اصلی کفش طلا در لیگ برتر انگلستاناز کین و صلاح تا لوکاکو و هازارد؛ ده بخت اصلی کفش طلا در لیگ برتر انگلستان 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت

تصاویری از رقص بهنام بانی، خواننده پاپ در کنسرت اخیر خود، در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده است./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم