Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زلزله ۵.۲ ریشتری اردیبهشت امسال یاسوج و سی سخت به ۴۰۰ خانوار نیازمند از ۱۰ تا ۶۰ درصد خسارت وارد کرد، گفت: خسارات وارده توسط بیمه پرداخت می‌شود. ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فرید محبی در نشست با مدیر بیمه آسیا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: منازل  30 هزار خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد در مقابل حوادث غیرمترقبه ازجمله سیل، طوفان، زلزله، آتش‌سوزی و سایر موارد بیمه‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه پیشگیری، امداد و نجات و جبران خسارت مددجویان از اهداف کمیته امداد برای مقابله با حوادث است، افزود: حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی و خساراتی که بر جای می‌گذارند می‌تواند بر وضعیت اقتصادی آسیب دیدگان به‌خصوص اقشار نیازمند اثرات نامطلوب بگذارد که این نهاد با پیش‌بینی بیمه حوادث موفق به کنترل عواقب این بلایای طبیعی در جامعه تحت حمایت خود شده است.

محبی با یادآوری اینکه در پی وقوع زمین‌لرزه اردیبهشت‌ماه امسال در شهرستان‌های بویراحمد و دنا به 400 خانوار مددجوی این نهاد از 10 تا 60 درصد خسارت وارد شد، گفت: در این خصوص برای تمامی خانوارهای خسارت‌دیده پرونده تشکیل و به شرکت بیمه‌گذار معرفی و خسارت واردشده به آنان پرداخت شد. 

وی تأکید کرد: مددجویان تحت حمایت باید در صورت بروز حادثه در اسرع وقت به یکی از مراکز کمیته امداد اطلاع‌رسانی تا مراحل جبران خسارات پیگیری شود.

سرپرست بیمه آسیای کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان دریافت هزار و 31 پرونده اعلام خسارت مددجویان توسط این بیمه، گفت: 640 پرونده مددجویی بازدید و 303 میلیون و 403 هزار تومان حق بیمه به خسارت دیدگان پرداخت شد. 

غلامعلی کاظمی با اشاره به اینکه از 200 هزار تومان تا 18 میلیون و 800 هزار تومان حق بیمه به مددجویان بابت خسارت زلزله به منازل آنان پرداخت‌شده است، افزود: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مددجویان خسارت‌دیده به نحو مطلوب مساعدت شوند.

وی ابراز کرد: بیمه آسیا در اجرای مأموریت و برای تحقق چشم‌انداز خود تأمین رضایت ذینفعان، پایبندی به اصول اخلاق حرفه‌ای و ارائه خدمات سریع و آسان را در دستور کار خود دارد و همواره در راه خدمت به هم نوعان خود به‌خصوص نیازمندان می‌کوشد. 

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان

به گزارش «تابناک»، بر اساس داده‌های مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران زلزله چهار و یک دهم ریشتری ساعت ۲ و یک دقیقه و ۵۹ ثانیه بامداد جمعه دامغان را لرزاند.

این زلزله در عمق هفت کیلومتری زمین رخ داد و موقعیت و مرکز آن ۳۶ و ۳۲۳ درجه شمالی و ۵۴ و ۲۰ درجه شرقی و در شهر دیباج دامغان در استان سمنان ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زلزله ۵.۶ ریشتری در سولوسرای؛ مناره مسجد کنده شد
  • وقوع زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان
  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • ببینید | بلایی که زلزله ۵.۶ ریشتری توکات بر سر یک فروشگاه آورد
  • ببینید | ترس مردم سیواس از زلزله ۵.۶ ریشتری در توکات
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی