Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:35:36 GMT

مدیرکل جدید امور بین‌الملل بنیاد شهید معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۶۸۳۰

مدیرکل جدید امور بین‌الملل بنیاد شهید معرفی شد

نماینده ولی‌فقیه،معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور بین‌الملل با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی درخصوص اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی و دستور رئیس‌جمهور مبنی بر اجرای سریع قانون مذکور از زحمات سهراب تاجگردون مدیرکل سابق امور بین‌الملل بنیاد تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 9 مرداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در این مراسم بنیاد را یادگار امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: امروز انتساب بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام معظم رهبری دلیلی بر اهمیت و حساسیت این نهاد است. بیش از 230 هزار نفر از فرزندان میهن در راه انقلاب اسلامی شهید شدند بنابراین هزینه سنگینی برای درخت انقلاب اسلامی پرداخته‌ایم و این وظیفه ما را در حفظ و نگهداری از دستاوردهای آن عزیزان سخت‌تر می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، حضور در بنیاد و اداره آن را نیازمند داشتن ویژگی‌هایی خاص دانست و اظهار کرد: این ویژگی‌ها در حوزه بین‌الملل نمود بیشتری دارد زیرا کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند ابتدا باید امین و مورد اعتماد باشند و با تسلط بر زبان و امور بین‌المللی بتوانند در راستای اهداف بنیاد فعالیت مثمر ثمر داشته باشند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بیان اینکه حوزه بین‌الملل بنیاد، شاخه‌ای تنومند است،به فعالیت‌های مثبت این بخش از بنیاد اشاره کرد و گفت: نتیجه مدیریت این حوزه با همراهی و همکاری نیروهایی که از نظر کیفی جایگاه بالایی دارند، بسیار مثبت است.
معاون رییس جمهور در خاتمه با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی درخصوص اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی و دستور رییس جمهور مبنی بر اجرای سریع قانون مذکور از زحمات سهراب تاج گردون تقدیر و تشکر کرد و حسن ساکی را به عنوان مدیرکل جدید امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان روزانه ۲ هزار پرس افطاری متبرک ویژه افراد محروم در نظر گرفته شده است تا یک شب از ماه مهمانی خدا را، میهمان سفره کریمانه حضرت شمس الشموس  باشند.

هادی غلامی افزود: در مجموع تا پایان ماه مبارک ۴۸ هزار افطاری متبرک میان ساکنان مناطق شش گانه حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی گفت: این اقدام به همت مدیریت امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی صورت گرفته است و دعوتنامه غذای حضرتی از چند روز قبل در مناطق حاشیه شهر توزیع و در هر محله، یک مسجد محوری یا مدرسه برای استقرار خادمان برای توزیع تعیین می‌شود و افراد برای دریافت افطار به آن محل مراجعه می‌کنند.

مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی افزود: برخی شهروندان نیز در گذشته نامه‌هایی به بنیاد کرامت رضوی ارسال کرده‌اند که به نیت تبرک درخواست غذای حضرتی داشته‌اند، امسال برای این افراد هم افطار رضوی در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • فناوران به کدام حوزه‌ها گرایش بیشتری دارند؟ + فیلم
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی