Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اوصانلو گفت: در شرایط کنونی «نه» گفتن به استکبار نمود عینی جهاد کبیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، اظهار داشت: هدف نهایی دشمن ایجاد ناامنی در منطقه و درگیری های داخلی در کشور است که به منظور جلوگیری از خدمت رسانی مسئولین انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: عربستان قلک آمریکا برای تجهیز و حمایت از ضدانقلاب است که برای از بین بردن امنیت پایدار و تخریب وجهه نظام اسلامی در تلاش هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه در شمالغرب، با اشاره به اینکه نیروهای سپاه در دفاع از امنیت پایدار شمالغرب تمام توان خود را به کار می برند، عنوان کرد: امنیت پایدار تنها با حمایت و مشارکت مردم محقق می شود که خوشبختانه در منطقه شمالغرب شاهد این امر هستیم.

وی، سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح های مختلف اقتصادی را راه برون رفت از بحران اقتصادی دانست و گفت: دولت باید این فرصت را به بخش خصوصی دهد و البته همراهی با بخش خصوصی را نیز در دستور کار داشته باشد.

سردار اوصانلو، بیان داشت: دشمن امروز بر موج ناامنی های داخلی سوار است و احساس می کنند که با این روش می توانند مردم ایران اسلامی را به زانو درآورند اما ایستادگی ملت اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

وی، تاکید کرد: مهم تر از انقلابی بودن بحث انقلابی ماندن است که باید در جامعه جا بیاندازیم و مردم در این مسیر قدم بردارند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه در شمالغرب، دفاع مقدس را بیمه ای برای انقلاب نام برد و خاطرنشان کرد: جهاد هیچ زمانی تعطیلی ندارد و با وجود اینکه انقلاب اسلامی ایران بیمه شده ولی در مسیر جهاد هرگز عقب نمی نشینیم.

وی، ابراز داشت: نباید این گونه تصور شود که اعتراض به حقوق مردم منافات با اصل نظام دارد بلکه باید با همت مسئولین در مسیر تحقق خواسته های قانونی مردم قدم برداشته شود.

سردار اوصانلو، در پایان سخنان خود گفت: امروز فضای مجازی قتلگاه خطرناکی است که باید مراقب آن بود و در کنار مراقبت از این فضا به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه: نیروگاه اتمی اسرائیل جزو اهداف تنبیهی ایران نبود

به گزارش آنلاین به نقل از سپاه نیوز، در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است. کد خبر 845429 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • سپاه: نیروگاه اتمی اسرائیل جزو اهداف تنبیهی ایران نبود
  • نیروگاه اتمی دیمونا جزو اهداف عملیات سپاه نبود
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود