Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@02:44:09 GMT

پلمب گیم نت متخلف در اراک

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۵۷۰۳۰

پلمب گیم نت متخلف در اراک

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از پلمپ واحد گیم نت متخلف در اراک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی تقوی نیا رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: در اجرای طرح نظارتی بر گیم نت های شهرستان اراک یک واحد صنفی پلمب و برای ۱۰ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوی نیا اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی و اتحادیه ذی‌ربط نسبت به مُهر و موم واحدهای متخلف اقدام کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر ۵۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۵۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان

سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان شرایط، زمان و مکان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، اکبر معادلی اظهار کرد: مشمولانی که دارای برگ اعزام به تاریخ روز شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند باید رأس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود در محل جدید اعزام به آدرس اصفهان، تاکسیرانی، جنب ورزشگاه نقش جهان، سالن سرپوشیده ۲۵ آبان حضور یابند.

وی افزود: مشمولان باید قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از جمله کوتاه کردن موی سر و گرفتن ناخن‌ها را رعایت کنند و لوازم بهداشتی و وسایل شخصی شامل قاشق و چنگال، لیوان، حوله و لباس گرم را به همراه داشته باشند.

سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مشمولان دقت کنند که هنگام اعزام اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا را همراه خود داشته باشند.

کد خبر 745570

دیگر خبرها

  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد